    From: K <g...@z...gov.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: fotobłysk - neverending story
    Date: Mon, 15 Aug 2011 23:08:42 +0200

    W dniu 15-08-2011 10:39, Marcin Jan pisze:

    > jaka podstawa? Podeślij skan wyroku. Myślę że sąd zadziałał z automatu
    > albo policjanci napisali że nie wskazałeś. albo sąd dopatrzył sie na
    > zdjęciu twojej facjaty.Pozdrawiam Marcin jan.

    pisalem na ten temat i wrzucalem skan wyroku na pl.soc.prawo na poczatku
    tego albo pod koniec zeszlego roku. niestety google nie chce mi znalezc
    tego posta, a na kompie nie widze nigdzie skanu. pisalem spod tego
    samego nicka.

    w kazdym razie nie bylo informacji na jakiej podstawie uznali ze to ja
    (dlatego zadalem pytanie na pl.soc.prawo) i konkluzja byla taka, ze
    robia tak 'specjalnie' i jak sie komus nie spodoba i napisze odwolanie,
    to powoluja bieglego. za bieglego wiadomo kto placi. olalem odwolania,
    bo mi najbardziej zalezalo na punktach.