  • 1. Data: 2011-09-16 17:01:16
    Temat: [foto] Gymkhana 2011
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Trochę fotek z finałowej rundy Gymkhany w Wawie.

    http://www.piomay.riders.pl/foto/11Gymkhana/album/

    Imprezę polecam KAŻDEMU motocykliście. Tu naprawdę można zobaczyć ile
    się umie. Nagle się okazuje że jesteśmy dupy a nie motocykliści. Ilość
    adrenaliny wylewanej przy 30 km/h podobna do jazdy autostradą 300 km/h

    Honda obiecuje że w przyszłym roku również Gymkhana w Polsce się
    odbędzie. Wg słów pana prezesa z Japonii, tegoroczny sezon Gymkhany w
    Polsce był pierwszą tego typy imprezą poza Japonią .

    Na mistrzów było naprawdę miło popatrzeć. To niewiarygodne jak można się
    składać jadąc 25 km/h :)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 2. Data: 2011-09-16 17:20:30
    Temat: Re: [foto] Gymkhana 2011
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    W dniu 2011-09-16 19:01, Piotr May pisze:
    sce był pierwszą tego typy imprezą poza Japonią .

    > Na mistrzów było naprawdę miło popatrzeć. To niewiarygodne jak można się
    > składać jadąc 25 km/h :)

    Byłem, widziałem i potwierdzam. Duży rispekt dla rajderów. W przyszłym
    roku na bank wystartuję choćbym miał zrobić z siebie pośmiewisko :)
    --
    _______
    Songoku

  • 3. Data: 2011-09-16 17:26:09
    Temat: Re: [foto i video też] Gymkhana 2011
    Od: duddits <p...@R...tv>

    W dniu 2011-09-16 19:01, Piotr May pisze:
    > Na mistrzów było naprawdę miło popatrzeć. To niewiarygodne jak można się
    > składać jadąc 25 km/h :)

    Wojtek jeździł szybciej na prostych :)
    http://www.youtube.com/watch?v=-WrMZEjMQbw

    Jak się komuś chce to więcej filmów z Gymkhany na kanale:
    http://www.youtube.com/user/GoMotoTV

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 4. Data: 2011-09-16 17:46:39
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-09-16 19:26, duddits pisze:

    > Wojtek jeździł szybciej na prostych :)
    > http://www.youtube.com/watch?v=-WrMZEjMQbw

    No tak. Ale on jest mistrzem świata :) Przejazd poniżej minuty.Zdaje
    się 0:55. Dla porównania ja (z 22 letnim stażem na moturach)
    przejechałem tą trasę w 1:19. Ale gymkhane trzeba paaaaanie trenować ...
    nic za darmo :)

    > Jak się komuś chce to więcej filmów z Gymkhany na kanale:
    > http://www.youtube.com/user/GoMotoTV

    superancko

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 5. Data: 2011-09-16 18:04:56
    Od: duddits <p...@R...tv>

    W dniu 2011-09-16 19:46, Piotr May pisze:
    > No tak. Ale on jest mistrzem świata :) Przejazd poniżej minuty.Zdaje się
    > 0:55. Dla porównania ja (z 22 letnim stażem na moturach) przejechałem tą
    > trasę w 1:19. Ale gymkhane trzeba paaaaanie trenować ... nic za darmo :)

    Też mu tego życzę, ale póki co jest mistrzem Polski :)

    Co do stażu to moim zdaniem nie jest on wyznacznikiem dobrej jazdy, a
    tylko pewnego obycia z maszyną. Popatrz na młodą Olę Frost:

    http://www.youtube.com/watch?v=QM1HJmugkkY

    Dziewczyna przed tegoroczną Gymkhaną ledwo umiała skręcać, ale z edycji
    na edycję poprawiała swój wynik by w finale stanąć na podium. Niejeden
    facet z nią przegrał :)

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 6. Data: 2011-09-16 19:25:53
    Od: N1 <s...@v...pl>

> [...]
    > się umie. Nagle się okazuje że jesteśmy dupy a nie motocykliści. Ilość
    > adrenaliny wylewanej przy 30 km/h podobna do jazdy autostradą 300 km/h

    Nawet jako rowerzyści jesteśmy do dupy :-)
    http://www.youtube.com/watch?v=ShbC5yVqOdI&feature=p
    layer_embedded#

  • 7. Data: 2011-09-16 19:28:24
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-09-16 20:04, duddits pisze:

> [...]
    >
    > Dziewczyna przed tegoroczną Gymkhaną ledwo umiała skręcać, ale z edycji
    > na edycję poprawiała swój wynik by w finale stanąć na podium. Niejeden

    całkowicie się z Tobą zgadzam, więc se nie podyskutujemy :-) Trening,
    trening, trening ... no i trochę talentu :)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 8. Data: 2011-09-16 20:17:31
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Piotr May pisze:
    ...>8
    > całkowicie się z Tobą zgadzam, więc se nie podyskutujemy :-) Trening,
    > trening, trening ... no i trochę talentu :)

    Zapomniales o porzadnych crashpadach :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 9. Data: 2011-09-17 20:14:00
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Trochę fotek z finałowej rundy Gymkhany w Wawie.
    >
    > http://www.piomay.riders.pl/foto/11Gymkhana/album/

    super fotki.

  • 10. Data: 2011-09-18 12:53:43
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2011-09-16 19:20, Songoku pisze:
> [...]
    >>

    > Byłem, widziałem i potwierdzam. Duży rispekt dla rajderów. W przyszłym
    > roku na bank wystartuję choćbym miał zrobić z siebie pośmiewisko :)

    hehe..:) miałem dokładnie takie same przemyślenia.P)
    W tym roku za późno wlazłem w formularz zgłoszeniowy.(ale może to i
    lepiej:)) Bo jak w tym roku popatrzyłem na zawodników.. to wiem ze
    crach-pady trzeba mieć do takich treningów i zabawy:)

    Tak czy siak ripsekta dla zawodników

    Pozdro
    Tomek
    XX Czarnula