    From: Excite <n...@n...bedzie.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [fotki] Nowy Yaris
    Date: Mon, 26 Sep 2011 14:12:01 +0200

    W dniu 2011-09-26 01:03, Arbiter pisze:
    > http://arbiter.pl/galeria/nowy.yaris
    > Kilka zdjęć + subiektywne opinie.

    Kolejna nudna Toyota w wysokiej cenie. Dokładając kilka tysięcy można
    mieć przyzwoicie wyposażonego Lancera który jest klasę wyżej. Tył nowej
    Yariski jest całkowicie bez pomysłu. Wnętrze szpeci jakaś deska ale tyle
    dobrze że zegary są użyteczne a nie szpanerskie i bezużyteczne jak to
    miało miejsce w Yaris II. Jednak oszczędności nadal nie pozwoliły
    księgowym na wprowadzenie wskaźnika temperatury płynu chłodniczego. Co
    do "wygodnego parapetu na reke" to według mnie wcale nie jest taki
    wygodny, jest za wysoko a półeczka niżej jest za nisko. Wygodnego
    oparcia na rękę jak dla mnie nie ma.