  • Data: 2011-09-27 20:32:16
    Temat: Re: [fotki] Nowy Yaris
    Od: "Inead" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Excite" <n...@n...bedzie.pl> wrote in message
    news:j5pq6g$edr$1@node2.news.atman.pl...

    > Kolejna nudna Toyota w wysokiej cenie. Dokładając kilka tysięcy można mieć
    > przyzwoicie wyposażonego Lancera który jest klasę wyżej.

    Ale balcha mi gnije

    Tył nowej
    > Yariski jest całkowicie bez pomysłu. Wnętrze szpeci jakaś deska ale tyle
    > dobrze że zegary są użyteczne a nie szpanerskie i bezużyteczne jak to
    > miało miejsce w Yaris II. Jednak oszczędności nadal nie pozwoliły
    > księgowym na wprowadzenie wskaźnika temperatury płynu chłodniczego.

    Astra też go nie ma, a wnętrze rzeczywiście nie za luksio...

    Co
    > do "wygodnego parapetu na reke" to według mnie wcale nie jest taki
    > wygodny, jest za wysoko a półeczka niżej jest za nisko. Wygodnego oparcia
    > na rękę jak dla mnie nie ma.

    Auto jest na 3 z plusem, w końcu to segment B, wiec nie ma się co cudów
    spodziewać, na tle konkurencji jest co najmniej dobrze.Toyota ostatnio
    strasznie paskudzi auta - Auris - padaczka, a Corolla sedan jak auto dla
    Power Rangers. Wszystko zaczyna się upodoabniać do koreańskich autek