  • 31. Data: 2012-11-12 15:38:55
    Temat: Re: fotka od SM - formularz, miejsce zatrudnienia
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Osobę lub OSOBY.
    > Wskazać, czyli pozwolić ją jednoznacznie zidentyfikować. Nazwisko i adres
    > wystarczy.

    Znaczy jak będe odbywał jazdę próbną z klientem na swój samochód muszę go
    spisać najlepiej z dowodu tak na wszelki wypadek? Nawet jak koleś nie
    zostanie właścicielem.

    BTW: powinienem sprawdzić czy posiada uprawnienia?

  • 32. Data: 2012-11-12 15:42:28
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-12 15:38, BaX pisze:

    > Znaczy jak będe odbywał jazdę próbną z klientem na swój samochód muszę
    > go spisać najlepiej z dowodu tak na wszelki wypadek? Nawet jak koleś nie
    > zostanie właścicielem.

    Nie masz obowiązku go spisać. Masz jednak obowiązek wiedzieć, komu
    udostępniłeś pojazd jeśli nie chcesz dostać mandatu za brak tej wiedzy.

    --
    MN

  • 33. Data: 2012-11-12 15:44:02
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Nie masz obowiązku go spisać. Masz jednak obowiązek wiedzieć, komu
    > udostępniłeś pojazd jeśli nie chcesz dostać mandatu za brak tej wiedzy.

    No ale skąd mam posiadać taką wiedzę skoro widzę klienta pierwszy i ostatni
    raz w życiu pewnie?

  • 34. Data: 2012-11-12 16:50:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Rozumiem, że psiarnia ma takie małe palmtopy, do których
    > po wpisaniu PESLA widać kto gdzie pracuje.

    Ta jasne.
    Ciekawe skąd mieliby brać takową wiedzę i jakim prawem.

  • 35. Data: 2012-11-12 16:53:19
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-12 15:44, BaX pisze:

    > No ale skąd mam posiadać taką wiedzę skoro widzę klienta pierwszy i
    > ostatni raz w życiu pewnie?

    Możesz go spisać.

    --
    MN

  • 36. Data: 2012-11-12 16:56:30
    Od: tÎż

    megrims wrote:

    > Rozumiem, że psiarnia ma takie małe palmtopy, do których po wpisaniu
    > PESLA widać kto gdzie pracuje. Czyli SM nie ma takowych?

    Ostatni mandat ściągnęli mi po ok. pół roku przy użyciu US, czyli chyba
    średnio mają. W sumie opłaca się nie płacić samemu, bo ta impreza
    kosztowała mnie chyba dodatkowe kilkanaście złotych, a to raczej zbyt
    mało, żeby chciało mi się stać w kolejce na poczcie i robić przekaz.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 37. Data: 2012-11-12 18:00:18
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Jasio* napisał(-a):

    > Podejrzewam, że jesteś pełnoletni i jak Cię napadanie gwałciciel to
    > grzecznie wystawiasz dupę i się nie bronisz.

    Nie podejrzewam, jestem pewien, że jesteś niespełna rozumu skoro
    dopatrzyłeś się analogii.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 38. Data: 2012-11-12 18:09:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Big,

    > Nie podejrzewam, jestem pewien, że jesteś niespełna rozumu skoro
    > dopatrzyłeś się analogii.

    Musi tez jestem, bo równiez widzę analogię. Może to jednak z tobą coś
    nie tak?

    Hint: legalność wysyłania mandatów przez straszaków.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 39. Data: 2012-11-12 18:14:28
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    > Hint: legalność wysyłania mandatów przez straszaków.
    Podaj konkrety!

  • 40. Data: 2012-11-12 19:26:39
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    3...@p...pl.invalid
    *RoMan Mandziejewicz* napisał(-a):

    > Musi tez jestem, bo równiez widzę analogię. Może to jednak z tobą coś
    > nie tak?
    >
    > Hint: legalność wysyłania mandatów przez straszaków.

    Prawdopodobnie jednak z Tobą. Dygresja dotyczyła reakcji na
    korespondencję czy raczej jej brak, a nie rozważań o legalności
    wysyłania mandatów przez straszaków miejsko-wiejskich.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675