  • 21. Data: 2012-11-11 20:16:27
    Temat: Re: fotka od SM - formularz, miejsce zatrudnienia
    Od: tÎż

    TM wrote:

    > Ciebie powinni prosić o podanie masy mózgu. Kup sobie wagę
    > laboratoryjną. Masz poczucie humoru rodem z gumofilców.

    A Ty rodem z gumofilców.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 22. Data: 2012-11-11 21:26:25
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Nie ma obowiązku wskazywania osób upoważnionych do kierowania.

    A co mówi art 78?

    --
    MN

  • 23. Data: 2012-11-11 21:29:58
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Nie musisz. Masz obowiązek jedynie WSKAZAĆ osobę, której został powierzony
    > samochód do użytkowania lub kierowania.

    Osobę lub OSOBY.
    Wskazać, czyli pozwolić ją jednoznacznie zidentyfikować. Nazwisko i
    adres wystarczy.

    --
    MN

  • 24. Data: 2012-11-11 21:40:01
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-11-11 21:26:25 +0100, Marcin N <m...@o...pl> said:

    > A co mówi art 78?

    Różne rzeczy, ale nic o upoważnionych.

    --
    Bydlę

  • 25. Data: 2012-11-11 22:22:19
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    rnetia.pl
    *anacron* napisał(-a):

    > Z SM jesteś? Nie masz obowiązku zeznawania przeciwko sobie, ani
    > nikomu z najbliższej rodziny. Straż miejska może się cmoknąć. Niech
    > sie psimi kupami zajmą.

    Jasne, że niech się cmokną, ale jak wezwanie w charakterze świadka
    będzie, to spróbuj się nie stawić. Zajmowanie się psincem - popieram.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 26. Data: 2012-11-12 02:05:43
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-11-11 22:22, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    rnetia.pl

    > Jasne, że niech się cmokną, ale jak wezwanie w charakterze świadka
    > będzie, to spróbuj się nie stawić.

    Ja nie odbieram wezwań od SM wcale.

  • 27. Data: 2012-11-12 08:07:51
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    rnetia.pl
    *anacron* napisał(-a):

    > Ja nie odbieram wezwań od SM wcale.

    Nic mnie to nie obchodzi. Podejrzewam że jesteś pełnoletni i ponosisz
    konsekwencje swojego postępowania.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 28. Data: 2012-11-12 08:44:59
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    anacron <a...@a...pl> wrote:

    > Sprawa dotyczy całej polski, a nie tylko Białego Boru.

    Dostałem ostatnio formularz i nic takiego w nim nie było.

    PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++
    http://motogof.tumblr.com/

  • 29. Data: 2012-11-12 11:17:26
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2012-11-12 08:07, Big Jack pisze:
    > Nic mnie to nie obchodzi. Podejrzewam że jesteś pełnoletni i ponosisz
    > konsekwencje swojego postępowania.

    Podejrzewam, że jesteś pełnoletni i jak Cię napadanie gwałciciel to
    grzecznie wystawiasz dupę i się nie bronisz.

  • 30. Data: 2012-11-12 13:16:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    nie muszę znać adresu.

    --