  • Data: 2013-06-17 18:16:52
    Temat: Re: fotka i ... ma obowiązek wskazać.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości
    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Ale jak nie może to nie może. Nie można ukarać za faktyczną
    >niemożność.

    No coz, jak droznik zasnie na sluzbie, to tez nie moze zamknac
    szlabanu, ale myslisz ze ktos mu to wybaczy ?

    >Także na podstawie rejestru jeśli np mógł być prowadzony
    >nierzetelnie.

    A to bylaby ciekawa sprawa, tym niemniej sad moze stwierdzic ze
    obowiazek poinformowania byl, a kto go nie wykonuje, ten podlega
    przewidzianej karze.

    >W granicach prawa.

    Paragraf na "inne przepisy" ciagle jest.

    >Słyszałeś by sąd musiał w takiej sprawie ? Ja nie.

    No jak nie - nagminne. 50 tys wypadkow z rannymi kazdego roku, w
    kazdym przypadku sledztwo i polowa spraw konczy sie w sadzie.
    A czesc z nich to bedzie "oskarzony nie dostosowal predkosci do
    warunkow"

    O ile na suchej drodze praktycznie zawsze przestrzeganie przepisowej
    predkosci wystarcza do zachowania kontroli nad pojazdem, to w
    trudniejszych warunkach ... co to ja jestem laboratorium pomiarowe ze
    moge stwierdzic ze 60km/h jest dobre a 70 skonczy sie na drzewie ?
    J.