  • Data: 2016-04-03 21:10:07
    Temat: Re: fotelik tylem do kierunku jazdy - opinie
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Aż musiałem uruchomić googla, żeby uwierzyć, że można 30kg dzieciaka tak
    > wozić...

    W którymś z państw skandynawskich jest to obowiązek i w ubiegłym roku nie było
    wypadku śmiertelnego dzieki temu.

    Ale w praktyce.
    Też się nad tym zastnawiałem.
    Ja sprzątam auto raz na jakiś czas ale z dwójką chłopaków których mam
    ja sobie tego nie wyobrażam.
    Syf będzie starszny.
    Zwłaszcza w zimie.
    Dwa w tym momencie chłopaki są w miare samodzielni tzn że sami wchodzą
    i czasami nawet uda im się rozpiąć.
    A tutaj jak ma być w miarę czysto w samochodzie to dzieciak
    jest ubezwłasnowolniony.

    ps
    Troche z innej bajki.
    Żona mia(ła) koleżankę. Która wyszła za faceta o 20 lat starszego.
    KOleżanki się pukały w głowe że z takim starym.
    Tydzień temu był jej pogrzeb. Facet żyje dalej.

    Wierze w przeznaczenie