  • Data: 2016-04-04 08:16:51
    Temat: Re: fotelik tylem do kierunku jazdy - opinie
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-03 o 20:08, adam pisze:
    > Chce kupic dla syna fotelik zakladany tylem do kierunku jazdy 9-25kg lub
    > 9-36kg, jesli chodzi o zalety dot. bezpieczenstaw to juz nieco poczytalem.
    > Chodzi mi bardziej o opinie subiektywne, czy dzieci chca ta jezdzic czy
    > raczej przodem do kierunku jazdy.
    Przede wszystkim jakoś nie mogę wyobrazić sobie solidnego mocowania
    fotelika w tej pozycji. A chyba logiczne jest, że fotelik nie powinien
    latać po samochodzie np. przy uderzeniu bocznym. Druga sprawa: nogi.
    Dwulatek bez problemu może tak siedzieć, starsze dziecko nie będzie
    miało co z nimi zrobić i tu pytanie: co się z tymi nogami dzieje w
    trakcie wypadku, bo moim zdaniem wpadają gdzieś między tylną kanapę i
    fotelik. Czy to jest dla nich "zdrowe"?

    Maciek