  • Data: 2011-06-05 17:44:47
    Temat: Re: forte moto power
    Od: WIADRO <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Cze, 17:58, Glub <g...@g...com> wrote:

    > Ze niby drozej=lepiej?

    w Płocku zawsze wszyscy się zastanawiali czemu paliwo mamy takie
    drogie, przecież transport praktycznie na miejscu... odpowiedź jest
    prosta.. W Płocku mają NAJŚWIEŻSZE paliwo! i za to się płaci,
    poza tym śmieszą mnie rozmowy , ja to tankuję w statoilu tam to paliwo
    że hoho, a w orlenie to dupa, a bliska to jeszcze gorzej .. tylko że
    wszystkie te cysterny podjeżdżają pod ten sam terminal. ale to moje
    zdanie