  • Data: 2011-06-05 17:56:13
    Temat: Re: forte moto power
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    news:acb29fa9-7e37-40d1-893a-397afbe7478d@s15g2000vb
    x.googlegroups.com...
    poza tym śmieszą mnie rozmowy , ja to tankuję w statoilu tam to paliwo
    że hoho, a w orlenie to dupa, a bliska to jeszcze gorzej .. tylko że
    wszystkie te cysterny podjeżdżają pod ten sam terminal.
    Cysterny tak.
    Natomiast jest jeszcze kwestia ew. dodatków
    + zachowania danego ajenta w danym miejscu.

    Jako, że służbowo jestem "przywiązany" ;-)
    do BP / Statoil, to mogę osobiście potwierdzić,
    że na paliwie ze Statoila auto jest "żwawsze".

    Jak również, że np. tankowanie na BP pod Jędrzejowem,
    powoduje większe wciśnięcie pedału gazu,
    żeby osiągnąć ten sam efekt co przed tankowaniem tamże.

    Pzdr

    JKK