eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyford ranger wersja europejska 2,5 tdi rocznik 2000 model 2001 › Re: ford ranger wersja europejska 2,5 tdi rocznik 2000 model 2001
    From: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ford ranger wersja europejska 2,5 tdi rocznik 2000 model 2001
    Date: Sun, 9 Jul 2017 22:20:59 +0200

    On 2017-07-09 22:02, Maciek wrote:
    > Z tego co wiem, ranger ma "na sztywno" dopinany przód, tzn. bez
    > międzyosiowego mechanizmu róznicowego albo jego namiastki. To znaczy, że
    > na co dzień jeździsz na samym tyle w trybie 2wd, a 4H właczasz na szutrze,
    > śniegu, błocie, piachu itp. - czyli kiedy nawierzchnia nie jest przyczepna.
    > Jeżeli masz reduktor, będzie tryb 4L - to samo co 4H, tylko z dodatkową
    > przekładnią, która zwiększa moment na kołach.
    > Rozsądek nakazuje nie jeździć w trybie 4H zbyt szybko ;)

    interesuje mnie co sie robi w czasie jazdy a co trzeba po zatrzymaniu -
    nigdy nie jezdzilem czyms podobnym, z 4wd tylko quattro w a6 c4

    > Po instrukcje zadzwoniłbym do polskiego oddziału Forda.

    chyba bedzie kiepsko - nawet sciagnac sie da ale tylko od 2006

    znalazlem za to to:

    http://www.mazdabscene.com/threads/38516/mazda-engin
    e-general-remote-free-wheel-explanation-please

    podobno europejska wersja jest pod spodem cala od mazdy, ale rocznikowo
    nie pasuje a i modelu nie znam

    ale ze kawalkow tu i tam wychodzi podobny obraz jak w tym manualu