eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyford focus mk2Re: ford focus mk2
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    ria.pl!not-for-mail
    From: Grejon <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ford focus mk2
    Date: Sat, 12 Nov 2011 23:57:31 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 30
    Message-ID: <j9mtk3$fq7$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <j95cq9$2dt$1@news.onet.pl> <j961vq$58k$1@news.onet.pl>
    <j963ar$8rr$1@news.onet.pl>
    <0...@a...googlegroups.com>
    <j983e4$mon$1@news.onet.pl>
    <d...@l...googlegroups.com>
    <j99l1t$ejf$1@node2.news.atman.pl> <j9bc6p$ng5$1@news.onet.pl>
    <j9bnvj$glj$1@node2.news.atman.pl> <j9ddi9$6g7$1@news.onet.pl>
    <j9isu2$qi6$1@news.onet.pl> <j9mo8s$vks$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62-121-98-48.home.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1321138627 16199 62.121.98.48 (12 Nov 2011 22:57:07
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 12 Nov 2011 22:57:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20111105 Thunderbird/8.0
    In-Reply-To: <j9mo8s$vks$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2412903
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-11-12 22:25, The_EaGle pisze:
    > W dniu 2011-11-11 11:20, icek2 pisze:
    >> bez jaj
    >>
    >> najgorsze co moze byc, to gdy autem nie mozesz ruszyc
    >> i laweta..
    >> to jest knock out
    >> no dobra, moze zdarzyc sie raz
    >
    > W nowocześniejszych samochodach czasem brak informacji z jakiegoś
    > czujnika może oznaczać brak możliwości uruchomienia auta.

    A powinnien w najgorszym razie spowodować mniej opytmalną _pracę_
    silnika i pewnie zapalenie się żółtej kontrolki.

    > Niestety jesteś w błędzie. Statystycznie to zdarza się rzadko ale zdarza
    > się. Przykładowo rozładuje się bateria key lock immobilisera w kluczyku.

    Jak mi się rozładuje bateria w kluczyku to po prostu otworzę auto
    kluczykiem a nie pilotem. Immobilizer wyłączę bez problemu.

    > Koniec, nie pojedziesz. To nie jest sprawdzane przy przeglądzie. Inna
    > sytuacja w silniku benzynowym - cewka zapłonowa wyzionie ducha - koniec
    > - zostajesz.

    Akurat cewka czasami daje objawy, że zaraz wyzionie ducha. BTDT.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: