-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.63.MISM
ATCH!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.
neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
il
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <55ffaa38$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>
<1gnliaypqzbfx$.1tn7n1uzarb9r.dlg@40tude.net>
<mtsiu4$fsf$1@srv.chmurka.net>
<1kkrn5ofzey4h$.18j7c8wtfgy1b$.dlg@40tude.net>
<mtudns$t5d$1@node1.news.atman.pl>
<1069shzasgoek.19ps3577oigsp$.dlg@40tude.net>
<mtv2ag$iq9$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<mtv5ij$m51$1@node1.news.atman.pl>
<bsr66246jzh3$.11vszgbumee75$.dlg@40tude.net>
<mu13s9$bgc$1@node2.news.atman.pl>
<iiyj7imuryl8.l8ja7klc8kgb$.dlg@40tude.net>
<mu185g$nr8$1@node1.news.atman.pl>
<i9uqnwuzkcuy.1nlidalwjfkq9$.dlg@40tude.net>
<mu3m6t$afg$2@node1.news.atman.pl>
<b...@4...net>
<mu68aa$tfh$1@node1.news.atman.pl>
<m2saw5ww2pmh.1e59t7xkoog4$.dlg@40tude.net>
<mu83lt$87m$2@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<s...@t...dom.local>
<560a8722$0$8373$65785112@news.neostrada.pl>
<560a8912$0$22584$65785112@news.neostrada.pl>
<560a8cf2$0$27529$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <560a8cf2$0$27529$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: folcwagen w tedeikó
Date: Tue, 29 Sep 2015 16:04:36 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 28
Message-ID: <560a9a77$0$27523$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.162.30
X-Trace: 1443535479 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27523 83.30.162.30:52243
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2931
X-Received-Body-CRC: 4150377129
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2569291
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:560a8cf2$0$27529$6...@n...neostrad
a.pl...
Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
>Użytkownik "TomekKańka" napisał w wiadomości grup Budzik
>>>>> Czy nie da się po prostu zczytac oprogramowania komputera i
>>>>> sprawdzic co ono robi?
>>>>W USA zabrania tego DMCA.
>>>Tego nie wolno praktycznie w calym cywilizowanym swiecie, chiny
>>>pomijam.
>>No nie wiem, nie wiem.
>>Program jest chroniony prawem autorskim, ale to jesli chodzi o dasze
>>wykorzystanie, a nie disassemblacje.
>Zgadza się, nie wiesz misiu, o disassemblacje, a w ogolnosci o
>wszelki reverse engineering - chodzi.
No i co - zakazane ? Polski przepis zacytujesz ?
Bo europejski
https://en.wikipedia.org/wiki/Reverse_engineering#Eu
ropean_Union
Hm, dawniej moze podpadalo pod reproduction, translation lub
transformation, teraz to jeszcze trudniej powiedziec.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.09.15 16:38 Shrek
- 29.09.15 17:13 Tomek Kańka
- 29.09.15 18:04 Ghost
- 29.09.15 18:20 Ghost
- 29.09.15 19:29 Cavallino
- 29.09.15 19:42 re
- 29.09.15 20:22 masti
- 30.09.15 00:00 Ghost
- 30.09.15 00:12 Tomasz Pyra
- 30.09.15 00:57 Pawel \"O'Pajak\
- 30.09.15 11:25 masti
- 30.09.15 11:58 Ghost
- 30.09.15 12:24 masti
- 30.09.15 12:56 Ghost
- 30.09.15 13:03 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=