-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.63.MISM
ATCH!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.
neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
il
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <55ffaa38$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>
<55ffaa38$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<mtpegf$tu7$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<560048fc$0$27520$65785112@news.neostrada.pl>
<1gnliaypqzbfx$.1tn7n1uzarb9r.dlg@40tude.net>
<mtsiu4$fsf$1@srv.chmurka.net>
<1kkrn5ofzey4h$.18j7c8wtfgy1b$.dlg@40tude.net>
<mtudns$t5d$1@node1.news.atman.pl>
<1069shzasgoek.19ps3577oigsp$.dlg@40tude.net>
<mtv2ag$iq9$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<mtv5ij$m51$1@node1.news.atman.pl>
<5603d460$0$27513$65785112@news.neostrada.pl>
<mu1434$c0l$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <mu1434$c0l$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: folcwagen w tedeikó
Date: Thu, 24 Sep 2015 18:22:51 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 73
Message-ID: <5604235d$0$568$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.164.7
X-Trace: 1443111773 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 568 83.30.164.7:59253
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4169
X-Received-Body-CRC: 588741128
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2569138
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:mu1434$c0l$...@n...news.atman.pl...
W dniu 24.09.2015 o 12:45, J.F. pisze:
>>> Nie ma być 4 l kiedy pali 6, tylko 6 kiedy pali 6.
>> Ale kiedy pali 6 ? Wsiade ja, albo twoj syn, to bedzie palil 10 :-)
>To niech piszą że 10.
>Jak komuś spali mniej niż w katalogu, to będzie z tego powodu
>szczęśliwszy.
>Gdyby płacili odszkodowanie za każde 0,1 l przepału ponad normę, to
>od razu by się nauczyli liczyć prawidłowo.
No - to jest pewna koncepcja.
Z drugiej strony - jak wtedy wybrac swiadomie samochod, jesli tam sa
nierealne wartosci, tylko w druga strone ?
>>> Zdaję sobie sprawę, że 4 l to bajka i jej nie wymagam.
>> A zona ile osiaga ? :-)
>Więcej niż ja, bo jeździ po centrum, w korkach.
To jej daj raz pojechac w trasie :-)
>>>>> Poprzednia norma 90/120/miasto była dużo bardziej zbliżona.
>>>> Wtedy za emisję CO2 nie było domiaru.
>>> No to trzeba się zdecydować - albo zrobić silnik, który pali
>>> przykładowe 4l, albo nie podawać że silnik który pali 6 l pali 4.
>> Przy czym i poprzednie "miasto" to jakis zalozony program jazdy.
>10 razy lepsze niż to co jest obecnie.
Nie pamietam juz ... naprawde w miare realne ?
>> Tamte normy byly o tyle dobre, ze mozna bylo przejechac kawel 120
>> czy 90
>> i zweryfikowac czy producent nie klamal.
>> Ale ... moze dlatego je zamienili na nowe, lepsze :-)
>Nie mam wątpliwości,że urzędasy same na to nie wpadły.
Trudno powiedziec - imo przynajmniej polowa z tych roznych durnych
przepisow, to zasluga urzedasow.
>> Tak nawiasem mowiac ... nie widze wiekszej roznicy w spalaniu na
>> zwyklych krajowkach i autostradzie, mimo ze na krajowkach srednia
>> wychodzi ~70 a na autostradzie 130.
>Kup sobie suv-a to zobaczysz.
>U mnie każde +10 oznacza litr więcej.
Duzy opor powietrza ?
To tak patrze na dostawczaki - wydaje sie ze aerodynamika cegly,
powierzchnia czolowa ogromna, a przeciez wiem, ze silniki maja niezbyt
mocne ... to jak to moze 160 pojechac ?
A czesto jedzie ...
>> Pewnie dlatego, ze na krajowce sie do 90 nie ograniczam ... ale
>> srednia
>> mowi swoje - znacznie czesciej jade 70 niz 120 :-)
>> Zas diesel w Vectrze oszczedny - 150 na liczniku, a spalanie jakies
>> niewielkie.
>W Ceedzie też tak miałem, palił tyle przy 200 co Duster przy 130.
Ale dalsza czesc jest taka, ze przy tych 150 liczby jakies zblizone do
sredniego wyniku z krajowki.
Co prawda strasznie skacze odczyt, pare kilometrow rownej drogi by sie
przydalo ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.09.15 18:25 Cavallino
- 24.09.15 18:26 Cavallino
- 24.09.15 18:28 Cavallino
- 24.09.15 20:26 janusz_k
- 24.09.15 20:43 dddddddd
- 24.09.15 22:05 Ghost
- 24.09.15 22:16 Tomasz Pyra
- 24.09.15 22:26 Tomasz Pyra
- 25.09.15 10:12 r...@k...pl
- 25.09.15 13:30 j...@g...com
- 25.09.15 14:21 Diabełson
- 25.09.15 15:12 RoMan Mandziejewicz
- 25.09.15 15:19 RoMan Mandziejewicz
- 25.09.15 15:58 J.F.
- 25.09.15 16:00 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=