-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.64.MISM
ATCH!peer04.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.
neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
il
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: folcwagen w tedeikó
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <55ffaa38$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>
<55ffaa38$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<mtpegf$tu7$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<560048fc$0$27520$65785112@news.neostrada.pl>
<1gnliaypqzbfx$.1tn7n1uzarb9r.dlg@40tude.net>
<mtsiu4$fsf$1@srv.chmurka.net>
<1kkrn5ofzey4h$.18j7c8wtfgy1b$.dlg@40tude.net>
<mtudns$t5d$1@node1.news.atman.pl>
<1069shzasgoek.19ps3577oigsp$.dlg@40tude.net>
<mtv2ag$iq9$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<mtv5ij$m51$1@node1.news.atman.pl>
<bsr66246jzh3$.11vszgbumee75$.dlg@40tude.net>
<mu13s9$bgc$1@node2.news.atman.pl>
Date: Thu, 24 Sep 2015 17:47:50 +0200
Message-ID: <iiyj7imuryl8.l8ja7klc8kgb$.dlg@40tude.net>
Lines: 29
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1443109672 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 564 89.77.179.152:4328
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2581
X-Received-Body-CRC: 2704965772
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2569136
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 24 Sep 2015 17:12:12 +0200, Cavallino napisał(a):
> W dniu 24.09.2015 o 00:25, Tomasz Pyra pisze:
>> Dnia Wed, 23 Sep 2015 23:28:55 +0200, Cavallino napisał(a):
>>
>>>> No ale taki samochód byłby dużo droższy w zakupie.
>>>
>>> Dlaczego?
>>
>> Bo UE wprowadziła domiar za emisję CO2, a emisja CO2 jest ściśle powiązana
>> ze zużytym paliwem.
>> Test jest standaryzowany i im większa emisja wyjdzie, tym większy domiar
>> musi zapłacić producent.
>>
>> Dlatego samochody które zużyją mniej paliwa w tym ich śmiesznym teście po
>> prostu mogą być tańsze.
>
> A niech sobie będą droższe, dlaczego mają nieuczciwie konkurować, z
> producentami, którzy FAKTYCZNIE potrafią zrobić mniej spalający silnik?
No ale z drugiej strony test w którym się to zużycie paliwa testuje jest
taki jaki jest.
To że test ten zakłada jazdę w mniejszych korkach czy z mniejszymi
prędkościami niz Ty jeździsz na codzień to już nie ich wina.
Pewnie większość producentów uczciwie (tzn. bez kantów w stylu VW) w tym
teście uzyskuje wynik taki jaki jest w katalogu i jak byś sobie przejechał
w ruchu o takiej charakterystyce jak testowy, to też byś zużył deklarowane
4l.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.09.15 17:53 Tomasz Pyra
- 24.09.15 18:22 J.F.
- 24.09.15 18:25 Cavallino
- 24.09.15 18:26 Cavallino
- 24.09.15 18:28 Cavallino
- 24.09.15 20:26 janusz_k
- 24.09.15 20:43 dddddddd
- 24.09.15 22:05 Ghost
- 24.09.15 22:16 Tomasz Pyra
- 24.09.15 22:26 Tomasz Pyra
- 25.09.15 10:12 r...@k...pl
- 25.09.15 13:30 j...@g...com
- 25.09.15 14:21 Diabełson
- 25.09.15 15:12 RoMan Mandziejewicz
- 25.09.15 15:19 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=