-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: folcwagen w tedeikó
Date: Thu, 24 Sep 2015 17:12:12 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 17
Message-ID: <mu13s9$bgc$1@node2.news.atman.pl>
References: <55ffaa38$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>
<55ffaa38$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<mtpegf$tu7$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<560048fc$0$27520$65785112@news.neostrada.pl>
<1gnliaypqzbfx$.1tn7n1uzarb9r.dlg@40tude.net>
<mtsiu4$fsf$1@srv.chmurka.net>
<1kkrn5ofzey4h$.18j7c8wtfgy1b$.dlg@40tude.net>
<mtudns$t5d$1@node1.news.atman.pl>
<1069shzasgoek.19ps3577oigsp$.dlg@40tude.net>
<mtv2ag$iq9$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<mtv5ij$m51$1@node1.news.atman.pl>
<bsr66246jzh3$.11vszgbumee75$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: d179-149.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1443107530 11788 109.173.179.149 (24 Sep 2015 15:12:10
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 24 Sep 2015 15:12:10 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.2.0
In-Reply-To: <bsr66246jzh3$.11vszgbumee75$.dlg@40tude.net>
X-Antivirus: avast! (VPS 150923-1, 23.09.2015), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2569131
[ ukryj nagłówki ]W dniu 24.09.2015 o 00:25, Tomasz Pyra pisze:
> Dnia Wed, 23 Sep 2015 23:28:55 +0200, Cavallino napisał(a):
>
>>> No ale taki samochód byłby dużo droższy w zakupie.
>>
>> Dlaczego?
>
> Bo UE wprowadziła domiar za emisję CO2, a emisja CO2 jest ściśle powiązana
> ze zużytym paliwem.
> Test jest standaryzowany i im większa emisja wyjdzie, tym większy domiar
> musi zapłacić producent.
>
> Dlatego samochody które zużyją mniej paliwa w tym ich śmiesznym teście po
> prostu mogą być tańsze.
A niech sobie będą droższe, dlaczego mają nieuczciwie konkurować, z
producentami, którzy FAKTYCZNIE potrafią zrobić mniej spalający silnik?
Następne wpisy z tego wątku
- 24.09.15 17:15 Cavallino
- 24.09.15 17:47 Tomasz Pyra
- 24.09.15 17:53 Tomasz Pyra
- 24.09.15 18:22 J.F.
- 24.09.15 18:25 Cavallino
- 24.09.15 18:26 Cavallino
- 24.09.15 18:28 Cavallino
- 24.09.15 20:26 janusz_k
- 24.09.15 20:43 dddddddd
- 24.09.15 22:05 Ghost
- 24.09.15 22:16 Tomasz Pyra
- 24.09.15 22:26 Tomasz Pyra
- 25.09.15 10:12 r...@k...pl
- 25.09.15 13:30 j...@g...com
- 25.09.15 14:21 Diabełson
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-16 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-16 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem