eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyfolcwagen w tedeikó › Re: folcwagen w tedeikó
  • Data: 2015-09-23 08:10:47
    Temat: Re: folcwagen w tedeikó
    Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:1ieyq8g15x8rv.1a7s4dcowtpfl.dlg@40tude.
    net...

    Dnia Tue, 22 Sep 2015 22:50:51 +0200, Ghost napisał(a):

    > Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:56017a4e$0$27519$6...@n...neostrad
    a.pl...
    >
    > Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:560043ab$0$27528$6...@n...neostrad
    a.pl...
    > Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
    >>>>Zastanawia mnie skąd ten samochód był taki cwany, że wiedział, że jest
    >>>>zapinany od tyłu sondą;)
    >
    >>>>Wystarczy, ze inżyniery ze dwa razy świadkowali (i np. kręcili filmik)
    >>>>przy takiej procedurze i wiedza wszystko co potrzeba.
    >>>>Auto jest zapewne w ujednolicony sposób traktowane w czasie testu.
    >
    >>>Nic nie musieli filmowac, bo to jest dokladnie zapisane w normie.
    >
    >> Konkretne sekwencje uruchamiania, "gazowania" itp? Linka podasz?

    >https://en.wikipedia.org/wiki/New_European_Driving_
    Cycle

    >Cytat z początku:
    >"When the engine starts, the car pauses for 11 s - if equipped with a
    >manual gearbox, 6 s in neutral (with clutch engaged) and 5 s in the 1st
    >gear (with clutch disengaged) - then slowly accelerates to 15 km/h in 4 s,
    >cruises at constant speed for 8 s, brakes to a full stop in 5 s (manual:
    >last 3 s with clutch disengaged), then stops for 21 s (manual: 16 s in
    >neutral, then 5 s in the 1st gear)."

    >I tak przez 1220s :)

    No to jeśli się tego trzymają, to kolesie z Werwol... Wollfsburga niezbyt
    się wysylili.

    >>>Ciekawi mnie jak na to wpadli ... "zmiana pracy silnika" nie bardzo mnie
    >>>przekonuje, konkurencja przebadala ?
    >
    >> Np. po dźwięku. Dobry obserwator wykrywa anomalie w mig. Np. nie chwaląc
    >> się
    >> ja.

    >Albo ktoś popełnił niewielki błąd w procedurze testowej i dostał mocno
    >odbiegające wyniki.
    >No albo po prostu duża firma, sporo osób o czymś takim musi wiedzieć,
    >wystarczy niezadowolony pracownik i ujawnił.

    Ponoć w ICCT zauważyli, jaka jest prawda nie wiadomo.

    Ale gdyby jełopy wykrywali zwykłą jazdę a nie test, takie przypadkowe
    wykrycie byłoby nie do uzyskania.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: