-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: folcwagen w tedeikó
Date: Mon, 21 Sep 2015 20:08:42 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 31
Message-ID: <mtph37$pr6$1@node1.news.atman.pl>
References: <55ffaa38$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>
<55ffaa38$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<mtpegf$tu7$1@node2.news.atman.pl>
<560043ab$0$27528$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1442858919 26470 83.142.198.226 (21 Sep 2015 18:08:39
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 21 Sep 2015 18:08:39 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.2.0
In-Reply-To: <560043ab$0$27528$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2568999
[ ukryj nagłówki ]On 2015-09-21 19:51, Ghost wrote:
>> Pewnie to, że albo spełniał normy i "nie jechał", albo jechał, ale
>> norm nie spełniał.
>
> Po mojemu kwestia mocy i/lub spalania.
Po mojemu też - albo ma moc i wtedy pali i kopci, albo mało pali i nie
kopci, ale do jazdy też się niespecjalnie nadaje;)
>> Zastanawia mnie skąd ten samochód był taki cwany, że wiedział, że jest
>> zapinany od tyłu sondą;)
>
> Wystarczy, ze inżyniery ze dwa razy świadkowali (i np. kręcili filmik)
> przy takiej procedurze i wiedza wszystko co potrzeba.
> Auto jest zapewne w ujednolicony sposób traktowane w czasie testu.
Ale że jake konkretnie traktowane? Jak na standardowo - sonda analna i
najpierw na jałowych a potem gazowanie, to gazowanie od biedy można
wykryć jako "tryb diagnostyczny". Ale obroty jałowe już nie bardzo. No
chyba że mają ścieżkę zdrowia tak ustawioną, że najpierw sprawdzają w
jakiejś sekwencji światła - jakoś diagnosta zapomniał wyszło mu, że
kopci, więc "zresetował" po informatycznemu procedurę i wyszło mu
dobrze. Po kilku razach zaczął się zastanawiać;) Albo się zaczęły za
często w tryb "serwisowy" przełączać.
No i jak na hamownie wstawisz, to widać będzie, że coś słabo idzie;)
Tak czy inaczej cwane gapy;)
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.09.15 20:13 Ghost
- 21.09.15 20:14 Ghost
- 21.09.15 20:23 Shrek
- 21.09.15 20:45 Tomasz Pyra
- 21.09.15 21:50 FEniks
- 21.09.15 22:42 Ghost
- 21.09.15 22:44 Ghost
- 22.09.15 07:46 FEniks
- 22.09.15 08:40 Ghost
- 22.09.15 17:57 J.F.
- 22.09.15 18:21 z
- 22.09.15 22:50 Ghost
- 23.09.15 00:00 Pawel \"O'Pajak\
- 23.09.15 00:37 Tomasz Pyra
- 23.09.15 01:00 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?
- 2024-12-19 Fujitsu LIFEBOOK E746
- 2024-12-19 Katowice => Administrator IT - Systemy Operacyjne i Wirtualizacja <=
- 2024-12-19 Warszawa => Junior Account Manager <=
- 2024-12-19 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2024-12-19 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2024-12-19 Wrocław => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-12-19 Katowice => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-19 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-19 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-19 policja pomaga