  • 61. Data: 2012-06-07 19:02:48
    Temat: Re: flagi
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 7 Jun 2012 17:23:02 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Obciach to jest rybę na samochodzie wozić, a w byciu kibicem reprezentacji
    >nie ma nic wstydliwego.

    Bycie kibicem nie oznacza, że automatycznie trzeba flagi na aucie
    wywieszać.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 62. Data: 2012-06-07 19:03:48
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 07 Jun 2012 18:58:56 +0200, jerzu

    > Flagi to mały pikuś.

    OMG

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*

  • 63. Data: 2012-06-07 19:06:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:ukn1t791cd1k6rmlnek4nl8q55mm64i1rn@4ax.
    com...

    > Bycie kibicem nie oznacza, że automatycznie trzeba flagi na aucie
    > wywieszać.

    Ale można i nic w tym złego.
    Podobnie jak dopingowanie na stadionie.
    Każdy dopinguje tak jak może i uznaje za stosowne.

  • 64. Data: 2012-06-07 19:08:47
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 07/06/2012 17:45, z wrote:

    > Właśnie podsumowałeś swoje wychowanie, nauczanie i pewnie studia.

    Świta ci w głowie coś takiego, jak ironia, czy to wrodzone ograniczenie
    pojmowania złożonych form językowych bez wyraźnie zaznaczonych emotikon
    na końcu zdania?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 65. Data: 2012-06-07 19:09:51
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 07/06/2012 17:58, jerzu wrote:

    > Flagi to mały pikuś.
    >
    > http://www.pixhost.org/show/2249/12658017_dsc_0065.j
    pg

    > http://www.pixhost.org/show/2249/12658023_dsc_0070.j
    pg

    Paska w kombi i w dizlu można wybaczyć, wiadomo że to jakiś właściciel
    warzywniaka, ale drugiego już nie rozumiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 66. Data: 2012-06-07 19:10:46
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 07/06/2012 18:06, Cavallino wrote:

> [...]
    >
    > Ale można i nic w tym złego.
    > Podobnie jak dopingowanie na stadionie.
    > Każdy dopinguje tak jak może i uznaje za stosowne.

    Ja wczoraj spuściłem łomot jakiemuś 11-latkowi w koszulce przeciwnej
    drużyny i jeszcze telefon zabrałem. Taki mam styl kibicowania, yo!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 67. Data: 2012-06-07 19:35:59
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-06-07 18:48, to pisze:
    > begin megrims

    > Dobre, idę śpiewać!

    Hicior jest :D

  • 68. Data: 2012-06-07 19:37:10
    Od: to <t...@i...pl>

    begin jerzu

    > http://www.pixhost.org/show/2249/12658017_dsc_0065.j
    pg
    > http://www.pixhost.org/show/2249/12658023_dsc_0070.j
    pg

    Zaraz puszczę pawia...

  • 69. Data: 2012-06-07 19:40:39
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Cavallino

    > Ale można i nic w tym złego.

    Do grzywy se przyczep.

  • 70. Data: 2012-06-07 19:42:44
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-06-07 18:58, jerzu pisze:

    > Flagi to mały pikuś.
    >
    > http://www.pixhost.org/show/2249/12658017_dsc_0065.j
    pg

    > http://www.pixhost.org/show/2249/12658023_dsc_0070.j
    pg

    A jak było po katastrofie smoleńskiej? Jednego dnia
    wszyscy psy wieszali, jaki to burak itp. A następnego
    dnia po katastrofie wielki maż stanu.

    IMO teraz takie same myślenie grupowe działa.

    dla niezorientowanych:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Syndrom_grupowego_my%C5
    %9Blenia