  • 51. Data: 2012-06-07 18:25:13
    Temat: Re: flagi
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 07/06/2012 17:23, z wrote:

    > No chłopie po byle jakim liceum. Co Ty możesz wiedzieć o technikach
    > rolniczych i ich poziomie nauczania? :-)

    Nie no, ja nic nie mam. Kartofle same się nie sprzedadzą w warzywniaku.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 52. Data: 2012-06-07 18:26:03
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 07/06/2012 17:19, z wrote:

    > Hi. A ja zrobiłem analizę wśród adwokatów, lekarzy, sędziów których
    > dzieci uczęszczają do pewnego przedszkola :-)
    > I co? Decydującą rolę odgrywa ten z tyłu na foteliku a tu dyskusji nie
    > ma :-)

    Pozostaje współczuć. Nie wiem tylko, czy bardziej rodzicom, czy dzieciom
    z głowami napchanymi od małego takimi bzdetami.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 53. Data: 2012-06-07 18:33:45
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-07 18:14, Myjk pisze:
    Widocznie ludziom tego potrzeba, podobnie jak katolikom
    > wiary.

    A jakie masz zdanie na temat "koneserów" sztuki?
    Czy to już nie obciach? ;-)

  • 54. Data: 2012-06-07 18:40:02
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-07 18:26, kamil pisze:

    > Pozostaje współczuć. Nie wiem tylko, czy bardziej rodzicom, czy dzieciom
    > z głowami napchanymi od małego takimi bzdetami.

    W mordę. Jestem trochę przerażony tym ciśnieniem naokoło.
    Trzeba chyba na czas tego zamieszania udać się w jakąś głuszę.
    Rano dwójka dzieciaków się spotkała i od razu zaczęły ryczeć koko i inne
    hity. Nieśmiało rzuciłem im "Polacy nic się nie stało" bo się przyda. :-)

  • 55. Data: 2012-06-07 18:44:01
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 07 Jun 2012 18:40:02 +0200, z

    > Nieśmiało rzuciłem im "Polacy nic się nie stało" bo się przyda. :-)

    Trzeba było siedzieć cicho.
    Teraz jak przegrają, to będzie na Ciebie. ;P

    --
    Pozdor Myjk

  • 56. Data: 2012-06-07 18:44:32
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 07 Jun 2012 18:33:45 +0200, z

    > A jakie masz zdanie na temat "koneserów" sztuki?
    > Czy to już nie obciach? ;-)

    Nie odpowiadam na podchwytliwe pytania. ;)

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*

  • 57. Data: 2012-06-07 18:45:39
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-07 18:25, kamil pisze:
    > Nie no, ja nic nie mam. Kartofle same się nie sprzedadzą w warzywniaku.

    Właśnie podsumowałeś swoje wychowanie, nauczanie i pewnie studia.

  • 58. Data: 2012-06-07 18:48:03
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

    > to ja wole "waka waka euro sraka"
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=e0fNKUXIL6k

    Dobre, idę śpiewać!

  • 59. Data: 2012-06-07 18:50:00
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-07 18:44, Myjk pisze:

    > Nie odpowiadam na podchwytliwe pytania. ;)

    Wiedziałem ;-)

  • 60. Data: 2012-06-07 18:58:56
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 07 Jun 2012 15:09:58 +0200, marcin <l...@k...cwo> wrote:

    >a jakas analiza o co chodzi z tymi flagami?

    Flagi to mały pikuś.

    http://www.pixhost.org/show/2249/12658017_dsc_0065.j
    pg

    http://www.pixhost.org/show/2249/12658023_dsc_0070.j