  • Data: 2017-07-30 22:58:04
    Temat: Re: filtr uv na nowe lampy
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 30 lipca 2017 18:44:44 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Jak na przedłużenie życia jednorazowych badziewnych lamp o rok to 10
    > min. roboty chyba dobry/ekonomiczny wynik :-)

    Niby tak, ale okazuje sie ze tu lampe trzeba polerowac co roku, wymiana opon dwa razy
    na rok, przegląd co roku, co miesiąc sprawdzenie cisnienia w oponach, a w domu
    malowanie sufitów, tez co roku i tak dalej i tym podobne.

    I sie zycie konczy bo sie robi miliard krótkich corocznych pierdół. I wracając do
    tematu, tez rozważałem polerke kloszy w 10 letniej foce.
    Ale se odpuscilem bo zobaczylem ze czyms tam sa pokryte i wiedzialem ze jak ten
    lakier zedre to sie zrobi matowo jak pleksa z przystanku.

    Kumpel se spolerował klosze w skodzie. Fajnie wygladaly, teraz po roku sa zolte. Nie
    jest tragicznie ale niewiele lepiej niz wygladaly przed cala operacja.

    Dlatego tu zajrzalem czym polakierowac taki poliweglan aby nie matowial i zółkł.