  • Data: 2017-07-31 00:00:08
    Temat: Re: filtr uv na nowe lampy
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-30 o 22:58, s...@g...com pisze:
    > Niby tak, ale okazuje sie ze tu lampe trzeba polerowac co roku, wymiana opon dwa
    razy na rok, przegląd co roku, co miesiąc sprawdzenie cisnienia w oponach, a w domu
    malowanie sufitów, tez co roku i tak dalej i tym podobne.

    Nowoczesne życie w XXI wieku. :-) Producent lamp chce żebyś co 3 lata
    kupował nowe. Możesz z lenistwa to zrobić albo dbając o matkę naturę co
    roku poświęcić 10 min na polerkę.
    Twój wybór :-)

    > Dlatego tu zajrzalem czym polakierowac taki poliweglan aby nie matowial i zółkł.

    Ja bym się bał bo to może wejść w reakcję i będzie gorzej a jak zobaczy
    takie coś ORGAN to i dowód może zabrać.
    Polerka jest bezpieczna i nie penalizowana :-)