  • Data: 2010-06-24 16:33:22
    Temat: Re: filtr UV
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    d...@v...pl pisze:
    > To jest dobry pomysł : ustawić aparat z filtrem UV tak żeby uzyskać
    > flarę , potem odkręcić filtr.
    > Może nie na 100% ale byłoby to już jakoś miarodajne.

    Zrobiłem. Najlepiej widać skutki gdy się zrobi animację. Nie tylko
    pojawiają się flary, ale filtr działa jak dyfuzor rozświetlając wszystko
    dookoła źródła światła.
    http://grejt.grejt.pl/temp/filtr.gif
    Oczywiście to mocny przypadek, bo filtr marny i kontrast spory, ale w
    przypadku złapania słońca w kadr kontrast może być jeszcze większy.
    To dziwne światło to latarka ledowa, taka dość silna. Aparat - g9,
    robione manualnie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl