    From: "m g" <q...@q...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: filter:alpha opacity FF
    Date: Mon, 2 Mar 2009 07:52:11 +0100

    Użytkownik "rezist.com" <r...@s...us> napisał w wiadomości
    news:goc6km$lg7$1@cougar.axelspringer.pl...

    > A dzialaja Ci linki? :P

    dzialaja

    > Nadaj dziecku tego li, position relative. Ja wiem ze standardowo
    > to powinno wszystko banglac ale wlasnie nie zawsze.

    niestety, nie dziala, tzn rozwala mi to caly uklad i poza tym
    przezroczystosc dla dzieci nadal jest
    niestety, wlasnie teraz zauwazylem zle wyswietlanie w IE6 i chyba dam sobie
    z tym spokoj albo wlasnie przerzuce sie na PNG

    > Jesli mozesz to zrob polprzezroczystego PNG zamiast walczyc z kolorami.
    > Z doswiadczenia mojego wynika ze latwiej to pozniej ujarzmiac.

    calosc opiera sie na interaktywnym ustawianiu przez uzytkownika koloru dla
    menu i jest to dla mnie najprostrze rozwiazanie,
    ale mysle ze sobie poradze z peengiem

    > Czeka Cie jeszcze rzeznia z IE6, o ile masz zamiar cokolwiek z nim
    > zrobic, oprocz tego, ze olac cieplym moczem.

    niestety, tak musze zrobic, gra nie warta swieczki

    I wtedy najlepiej
    > skorzystac z jakiejs biblioteki JS ktora zalatwi problem za pomoca
    > DX alpha filter z automatu.
    > np. jquery + dzialajacy (bo sa takie co nie dzialaja) pngFix
    > albo... cos mniejszego:

    akurat yzywam tej biblioteki, choc dopiero raczkuje w jej poznawaniu

    > http://24ways.org/2007/supersleight-transparent-png-
    in-ie6

    dzieki p Tomku za wskazowki

    pozdrawiam