  • Data: 2009-02-28 20:25:34
    Temat: Re: filter:alpha opacity FF
    Od: "rezist.com" <r...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    > Bede wdzieczny za pomoc w ujarzmieniu tego zwierzecia..

    A dzialaja Ci linki? :P

    Nadaj dziecku tego li, position relative. Ja wiem ze standardowo
    to powinno wszystko banglac ale wlasnie nie zawsze.

    Jesli mozesz to zrob polprzezroczystego PNG zamiast walczyc z kolorami.
    Z doswiadczenia mojego wynika ze latwiej to pozniej ujarzmiac.

    Czeka Cie jeszcze rzeznia z IE6, o ile masz zamiar cokolwiek z nim
    zrobic, oprocz tego, ze olac cieplym moczem. I wtedy najlepiej
    skorzystac z jakiejs biblioteki JS ktora zalatwi problem za pomoca
    DX alpha filter z automatu.

    np. jquery + dzialajacy (bo sa takie co nie dzialaja) pngFix
    albo... cos mniejszego:

    http://24ways.org/2007/supersleight-transparent-png-
    in-ie6

    --