    From: z <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: filozoficznie - Lodzkie - o sso chozzi z odsniezaniem?
    Date: Sun, 05 Dec 2010 22:20:47 +0100

    Agent pisze:

    > Na początku roku czytałem że na zimę na początku 2010 r wydano tyle że
    > juz nie starczy na grudzień. Widać to była prawda i odśnieżanie zacznie
    > sie od stycznia :)

    Chyba masz rację.
    Właśnie oglądałem uliczki osiedlowe którymi jutro będę jeździł
    (przedszkole praca) Takie koleiny to ja sobie sam potrafię wyjeździć na
    polnej nieodśnieżanej drodze do domu moich rodziców.
    Wiem że na wschodzie spadło bardzo dużo śniegu ale minął już prawie
    tydzień. Ma być trochę odwilży potem zamarznie, zrobi się lód i będzie
    można kilofami kuć. Gratulacje.
    Przejechać można ale już się wyminąć w porannym szczycie NIE.