  • Data: 2010-12-02 12:30:05
    Temat: Re: filozoficznie - Lodzkie - o sso chozzi z odsniezaniem?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>
    napisał
    > Tak, tylko ze u nas jak spadnie snieg (zaczyna padac np. od 23:00
    > w nocy jak to mialo miejsce ostatnio) to pierwsze plugo-piaskarki
    > widzialem okolo 7:00 rano gdy juz wiekszosc ludzi byla w pracy a
    > dzieciaki w przedszkolach lub dojezdzaly do szkoly i wszyscy sie
    > wykopali z osiedlowych parkingow

    No bo widzisz - nastepna sprawa jest taka ze poki pada to jest
    syzyfowa praca - mozna jezdzic w kolko, a ciagle bedzie bialo.
    Tak naprawde to powinni wyjechac jak przestanie padac, albo nasypie
    .. no nie wiem - 10cm ? Albo pojechac o 22 i posolic.

    > ps. mnie tam wystarczy aby drogi byly utrzymane na bialo i tylko
    > przed swiatlami lub na zakretach posypac zwirem lub piaskiem,
    > byle nie bylo zasp i da sie jedzic a dodatkowo wie sie co jest
    > pod spodem a nie same koleiny, lod oraz wiecznie biale auto i
    > szyby od tej mazi z jezdni o niszczeniu srodowiska i kosztach nie
    > wspomne (wprowadzic opony z kolcami)

    Niestety - doswiadczenia i tej i poprzedniej zimy sa nieco inne -
    jak zostawisz snieg na drodze to sie wkrotce zrobi lod i bedzie
    naprawde niebezpiecznie.

    A jak zepchniesz na pobocze to potem nie ma gdzie zaparkowac :-(

    J.