  • Data: 2010-04-30 14:31:02
    Temat: Re: film krecony aparatem - sprobowalismy
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:
    > Ostatnio bawiłem się tak, że konwersję tym programem robiłem
    > kodekiem Huffy (bezstratnym) i dźwięk 16-bit PCM :P, skoro
    > i tak wyniki wrzucałem do (przetworzenia w) VD :D

    Huffy jest bardzo dobrym kodekiem przejściowym dla ''trudnych'' źródeł
    (tzn. coś egzotycznego>huffy>edycja>coś wyjściowego), oczywiście surowe
    audio analogicznie.
    Na kłopoty z nieczytaniem tego i owego w pozornie prawidłowym źródle
    polecam jeszcze przepuścić owo przez virtualdub.

    A z pazeropodobnych odkryłem jeszcze ciekawszy Format Factory.
    Oczywiście programy nie ingerują w system.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl