eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyfiat panda van i 200 000km
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 74

  • 41. Data: 2010-03-07 13:58:17
    Temat: Re: fiat panda van i 200 000km
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Bydlę pisze:

    >>>> Tłumacząc na język bez eufemizmów: zarzynając silnik maksymalnymi
    >>>> obrotami można uzyskać tempo ruszania "tylko" zauważalnie niższe od
    >>>
    >>> tak, tak, zmieniac biegi przed 2000 obr/min. Mantra kapeluszy.
    >>>
    >>
    >> Nie 2000, płaszczydło, ale też nie 12000.
    >
    > Wy o motocyklach rozmawiacie?
    > Tzw. ścigaczach?

    No, on by chciał kręcić silniczek Pandy jak w ścigaczu - do czerwonej
    kreski i jeszcze dalej ;)


  • 42. Data: 2010-03-07 14:06:35
    Temat: Re: fiat panda van i 200 000km
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Adam Płaszczyca pisze:

    >>> tak, tak, zmieniac biegi przed 2000 obr/min. Mantra kapeluszy.
    >> Nie 2000, płaszczydło, ale też nie 12000.
    >
    > Dlaczego nie? Jesli tylko silnik może się na takie wkręcić, bo został
    > zaprojektowany?

    To, że może, nie oznacza, że należy.

    Aspekt 1: większe zużycie mechanizmów silnika.
    Aspekt 2: dużo większe zużycie paliwa.

    Tak to się jeździ ścigaczami albo 2-suwowymi motorowerami.

    > Pandzię kręciłem do ok. 4500 przy starcie. Czyli zmieniałem z 1 na 2 wtedy,
    > kiedy reszta już gmyrała, żeby zapiąć trójkę.

    Oceniałeś na słuch? ;->

    Podaj prędkość na liczniku, bo ten samochodzik - co powinieneś wiedzieć
    - obrotomierza nie ma.

    > Oczywiście - Panda to małe, tanie i niezbyt wygodne toczydełko, jednak
    > nawet z silnikiem 1.1 właściwa wkładka między pedałami a fotelem będzie nią
    > dość sprawnie jeździła.

    Och, przy odpowiednim nastawieniu i jazdę traktorem można uznać za
    wygodną i sprawną (heh - przy stanie polskich dróg będzie nawet całkiem
    komfortowa ;) )

    Panda jest wołowata - nawet przy katowaniu jej do "czerwonej kreski". A
    przy takim jej ciśnięciu - chleje ponad miarę.

    > Natomiast duża wada Pandy jest jej paliwożerność i tutaj zgoda
    > - silnik 1.2 zdecydowanie jest lepszy i pali mniej.

    To co się kłócisz niepotrzebne?

    Swoją szosą - ciekaw jestem, jakby się zachowywała, jakby jej
    variomatica zapakować...


  • 43. Data: 2010-03-07 14:24:59
    Temat: Re: fiat panda van i 200 000km
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > o co chodzi z kratką, skoro obecnie wazna jest długośc samochodu,
    > ładownosc
    > oraz ilość miejsc dla pasazerów?
    > BTW VAT-1 trzeba dostarczyc do US?

    musisz miec kratke zeby miec vat 1
    nie musisz dostarczac do us vat 1 - daj to do biura rachunkowego a oni juz z
    tym zrobia co trzeba. jak sam prowadzisz ksiegi to ci nie pwiem bo nie
    wiem:D




  • 44. Data: 2010-03-07 15:01:18
    Temat: Re: fiat panda van i 200 000km
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Adam Płaszczyca pisze:
    >
    >>>> tak, tak, zmieniac biegi przed 2000 obr/min. Mantra kapeluszy.
    >>> Nie 2000, płaszczydło, ale też nie 12000.
    >> Dlaczego nie? Jesli tylko silnik może się na takie wkręcić, bo został
    >> zaprojektowany?
    >
    > To, że może, nie oznacza, że należy.
    >

    Jakby nie nalezalo to by producenci robili czerwone pole i odciecie na
    3,5krpm w silnikach benzynowych i pewnie gdzies na 2,5krpm w dieslach.


  • 45. Data: 2010-03-07 15:15:45
    Temat: Re: fiat panda van i 200 000km
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Grzegorz Prędki pisze:
    > Andrzej Lawa pisze:
    >> Adam Płaszczyca pisze:
    >>
    >>>>> tak, tak, zmieniac biegi przed 2000 obr/min. Mantra kapeluszy.
    >>>> Nie 2000, płaszczydło, ale też nie 12000.
    >>> Dlaczego nie? Jesli tylko silnik może się na takie wkręcić, bo został
    >>> zaprojektowany?
    >>
    >> To, że może, nie oznacza, że należy.
    >>
    >
    > Jakby nie nalezalo to by producenci robili czerwone pole i odciecie na
    > 3,5krpm w silnikach benzynowych i pewnie gdzies na 2,5krpm w dieslach.

    ROTFL

    A jakie mieliby w tym interes?

    Aktualny stan jest z punktu widzenia producenta idealny: jak ruszają na
    testach spokojnie, to wychodzi im w badaniach umiarkowane zużycie
    paliwa, jak katują silnik, to wychodzi im lepsze przyśpieszenie, a póki
    nie będzie ryzyka natychmiastowej awarii i tylko zauważalnie szybsze
    zużycie, to dla nich czysty zysk - jak silniki będą padać zaraz po
    upłynięciu gwarancji.


  • 46. Data: 2010-03-07 15:31:20
    Temat: Re: fiat panda van i 200 000km
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Aktualny stan jest z punktu widzenia producenta idealny: jak ruszają na
    > testach spokojnie, to wychodzi im w badaniach umiarkowane zużycie
    > paliwa, jak katują silnik, to wychodzi im lepsze przyśpieszenie, a póki
    > nie będzie ryzyka natychmiastowej awarii i tylko zauważalnie szybsze
    > zużycie, to dla nich czysty zysk - jak silniki będą padać zaraz po
    > upłynięciu gwarancji.

    Kolejny z teoriami spiskowymi.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 turbotraktor
    Laguna I "czarny karawan" - na sprzedaż


  • 47. Data: 2010-03-07 15:33:10
    Temat: Re: fiat panda van i 200 000km
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 07 Mar 2010 14:06:35 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    >> Dlaczego nie? Jesli tylko silnik może się na takie wkręcić, bo został
    >> zaprojektowany?
    >
    > To, że może, nie oznacza, że należy.
    >
    > Aspekt 1: większe zużycie mechanizmów silnika.
    > Aspekt 2: dużo większe zużycie paliwa.

    Aspekt 2 tak, aspekt 1 - niemal odwrotnie. O wiele gorzej ma silnik na
    niskich obrotach.

    >> Pandzię kręciłem do ok. 4500 przy starcie. Czyli zmieniałem z 1 na 2 wtedy,
    >> kiedy reszta już gmyrała, żeby zapiąć trójkę.
    >
    > Oceniałeś na słuch? ;->

    Tak.

    > Podaj prędkość na liczniku, bo ten samochodzik - co powinieneś wiedzieć
    > - obrotomierza nie ma.

    Za to ja mam uszy. Zmiana na bieg 2 około 30km/h.

    >> Oczywiście - Panda to małe, tanie i niezbyt wygodne toczydełko, jednak
    >> nawet z silnikiem 1.1 właściwa wkładka między pedałami a fotelem będzie nią
    >> dość sprawnie jeździła.
    >
    > Och, przy odpowiednim nastawieniu i jazdę traktorem można uznać za
    > wygodną i sprawną (heh - przy stanie polskich dróg będzie nawet całkiem
    > komfortowa ;) )

    A teraz przeczytaj to, co napisałem: "małe, tanie i niezbyt wygodne".


    > Panda jest wołowata - nawet przy katowaniu jej do "czerwonej kreski". A
    > przy takim jej ciśnięciu - chleje ponad miarę.

    Jak sam napisałeś - ona nie ma tej kreski. A co do wołowatości, to jest
    zdecydowanie lepsza od Renault Clio 1.2.

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++


  • 48. Data: 2010-03-07 15:46:02
    Temat: Re: fiat panda van i 200 000km
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Grzegorz Prędki pisze:
    >> Andrzej Lawa pisze:
    >>> Adam Płaszczyca pisze:
    >>>
    >>>>>> tak, tak, zmieniac biegi przed 2000 obr/min. Mantra kapeluszy.
    >>>>> Nie 2000, płaszczydło, ale też nie 12000.
    >>>> Dlaczego nie? Jesli tylko silnik może się na takie wkręcić, bo został
    >>>> zaprojektowany?
    >>> To, że może, nie oznacza, że należy.
    >>>
    >> Jakby nie nalezalo to by producenci robili czerwone pole i odciecie na
    >> 3,5krpm w silnikach benzynowych i pewnie gdzies na 2,5krpm w dieslach.
    >
    > ROTFL
    >
    > A jakie mieliby w tym interes?
    >
    > Aktualny stan jest z punktu widzenia producenta idealny: jak ruszają na
    > testach spokojnie, to wychodzi im w badaniach umiarkowane zużycie
    > paliwa, jak katują silnik, to wychodzi im lepsze przyśpieszenie, a póki
    > nie będzie ryzyka natychmiastowej awarii i tylko zauważalnie szybsze
    > zużycie, to dla nich czysty zysk - jak silniki będą padać zaraz po
    > upłynięciu gwarancji.

    Idz snij dalej.


  • 49. Data: 2010-03-07 19:25:48
    Temat: Re: fiat panda van i 200 000km
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Michał Gut m...@w...pl ...

    >> o co chodzi z kratką, skoro obecnie wazna jest długośc samochodu,
    >> ładownosc
    >> oraz ilość miejsc dla pasazerów?
    >> BTW VAT-1 trzeba dostarczyc do US?
    >
    > musisz miec kratke zeby miec vat 1

    no to dupa, bo ja w swoich dostawczakach kratek nie mam...
    Przestrzen towarowa jest na stałe odgrodzona od kabiny kierowcy...


  • 50. Data: 2010-03-07 19:36:25
    Temat: Re: fiat panda van i 200 000km
    Od: "kml" <A...@g...lp>


    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    wiadomości news:Xns9D3487348347budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1..
    .

    > Znam jednego forda, ktory ma przebieg ponizej 20.000 i w serwisie był juz
    > jakies 5 razy.

    Niestety takie "sztuki" to z każdej marki można przedstawić :(


    --
    pozdrawiam
    kml

strony : 1 ... 4 . [ 5 ] . 6 ... 8


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: