  • 21. Data: 2010-03-07 00:59:04
    Temat: Re: fiat panda van i 200 000km
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No coz, nigdy takiego przebiegu nie mialem, ale rzeczy sie zuzywaja.
    > Musialby wlasciciel wymienic chyba wszystko przy przebiegu 750kkm.

    jezdze czasami fordem - z przebiegiem ponad 800 kkm - auto "dbane
    technicznie" - zadnych widziwnien, ale jak trzeba cos zrobic to trzeba - do
    dzis jezdzi super.
    Zdanie "wymienic wszystko " w tym przypadku byłoby sporym naduzyciem.

  • 22. Data: 2010-03-07 01:09:34
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 07 Mar 2010 00:39:36 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Tłumacząc na język bez eufemizmów: zarzynając silnik maksymalnymi
    > obrotami można uzyskać tempo ruszania "tylko" zauważalnie niższe od

    tak, tak, zmieniac biegi przed 2000 obr/min. Mantra kapeluszy.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 23. Data: 2010-03-07 07:27:00
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    wiadomości news:Xns9D349D11A9BDbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1..
    .
> [...]
    > do
    > dzis jezdzi super.
    > Zdanie "wymienic wszystko " w tym przypadku byłoby sporym naduzyciem.

    Jakim modelem? Poza tym czy w tym samochodzie zostało jeszcze coś z części,
    które były fabrycznie zamontowane? Jaki silnik jest w stanie obecnie
    przejechać 800kkm?

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 24. Data: 2010-03-07 08:59:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kml A...@g...lp ...

    > Jakim modelem? Poza tym czy w tym samochodzie zostało jeszcze coś z
    > części, które były fabrycznie zamontowane? Jaki silnik jest w stanie
    > obecnie przejechać 800kkm?

    Courier
    O jakie konkretnie częsci pytasz? Silnik od nowego ten sam (mam auto od
    przebiegu ponizej 100kkm) 1,9D.

  • 25. Data: 2010-03-07 09:50:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 6 Mar 2010 23:59:04 +0000 (UTC), Budzik wrote:
    >Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    >
    >jezdze czasami fordem - z przebiegiem ponad 800 kkm - auto "dbane

    800 czy 80 ?

    >technicznie" - zadnych widziwnien, ale jak trzeba cos zrobic to trzeba - do
    >dzis jezdzi super.
    >Zdanie "wymienic wszystko " w tym przypadku byłoby sporym naduzyciem.

    "w stanie niemal idealnym" jakos mi sie kloci z autem w ktorym co
    chwila jest cos do roboty. Ile razy tam juz naprawiano alternator,
    rozrusznik, maglownice, sprzeglo, amory, cylinderki/zaciski hamulcowe,
    pompe wody, a ile bylo powazniejszych napraw silka ?

    Zamki, fotele, klima, pedaly, linki, nawet glupie zawiasy w drzwiach
    sie sie zuzywaja.

    Chociaz jak sobie przypomne to grecka taksowke z przebiegiem 2 mln..
    silniki owszem trzy, ale reszte widac mercedes robi swietne :-)

    J.

  • 26. Data: 2010-03-07 10:12:03
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    wiadomości news:Xns9D3457D43C613budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik kml A...@g...lp ...

    > Courier
    > O jakie konkretnie częsci pytasz? Silnik od nowego ten sam (mam auto od
    > przebiegu ponizej 100kkm) 1,9D.

    No to nieźle! Ciekawe ile by wyszło na hamowni w stosunku do danych
    fabrycznych - zostało tam coś jeszcze mocy?

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 27. Data: 2010-03-07 10:15:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 7 Mar 2010 10:12:03 +0100, kml wrote:
    >Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    >
    >No to nieźle! Ciekawe ile by wyszło na hamowni w stosunku do danych
    >fabrycznych - zostało tam coś jeszcze mocy?

    Wiecej niz fabrycznie - w koncu juz rozszlifowany na 2 litry :-)

    J.

  • 28. Data: 2010-03-07 10:22:26
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    mialem dokladnie taki sam dylemat rok temu.

    musisz dobrze uwazac i nie dac sie zdymac handlarzowi ale jak dobrze
    sprawdzisz to warto.

    tylko ze nie pande a punto van (ja swojego kupilem za 11500 a wiem ze mozna
    jeszcze taniej). jest wiekszy i wygodniejszy, co ciekawe zwykle tanszy. Moje
    punto jest z silnikiem 1.3 multijet - malo pali (4,5-5l/100 przy miejskiej
    jezdzie, 6l <100kmph), bardzo ladnie sie zbiera. jak bedziesz kupowac to
    sprawdz turbine - jesli bedzie zdychala lub padnieta to ten puncioak w ogole
    njie bedzie mial mocy. moj egzemplarz zrywa przyczepnosc na pierwszym i
    czasami na drugim biegu(bez strzelania ze sprzegla). ogolnie musi przyzwocie
    przyspiesazac z tym silniiem.
    Sprawdz dokladnie cale auto wlacznie z powierzchnia pod dywanikami.
    Licz sie z kręconym licznikiem, wiec sprawdzaj stan samochodu a nie przebieg
    i nie boj sie jechac do samcochodu z przebiegiem 250kkm.
    Po zakupie KONIECZNIE wymien rozrzad niezaleznie od tego ile kkm ma
    przzejechane! jak bedziesz mial 150kkm na liczniku to moze miec on
    faktycznie 250kkm albo i 300kkm a rozrzad wymienia sie tam co 250kkm. U mnie
    byl zdechniety slizgacz napinacza hydraulicznego przy teoretycznie 170kkm.

    zalety podatkowe:

    kup na fakture vat22% - lacznie zaplacisz za to auto po odliczeniu 60%
    wartosci (po zakupie na stacje diagnostyczna celem wydania homologacji vat-1
    i potem do wydzialu komunikacji rejestriwac)

    jak kupisz na fv ze stawka zw. to tez zle nie jest bo realnie bedzie cie
    kosztowac 64% czyli strasznej roznicy nie ma. Odliczasz caly vat od paliwa i
    czesci, ubezpieczenia itd (czyli wszystko cie kosztuje 60% ceny brutto -
    przy zalozeniu ze placisz podatki - masz zyski z dzialalnosci).

    sir

  • 29. Data: 2010-03-07 11:12:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > tak, tak, zmieniac biegi przed 2000 obr/min. Mantra kapeluszy.

    Nie 2000, płaszczydło, ale też nie 12000.

  • 30. Data: 2010-03-07 11:38:45
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-07 11:12:09 +0100, Andrzej Lawa

    Wy o motocyklach rozmawiacie?
    Tzw. ścigaczach?

    --
    Bydlę