  • 1. Data: 2010-10-29 10:31:46
    Temat: fiat awaria CC700
    Od: Rado <r...@w...pl>

    Proszę o pomoc. W moim cieniasie CC 700 ostatnio coś walneło i od tego
    czasu przy puszczaniu sprzęgła coś wali (jakby młotem w podłogę) i
    zaczęła wypadć dwójka, nie zawsze.
    Co to za cholera ? (szkrzynia,sprzęgło,kasetka zmiany biegów ? )
    Jeszcze jedno pytanie . Czy skrzynia od CC 900setki będzie pasować do
    CC 700 ?
    Będę wdzięczny za podpowiedzi.

  • 2. Data: 2010-10-29 10:38:25
    Temat: Re: fiat awaria CC700
    Od: Kuba <...@...pl>

    W dniu 2010-10-29 10:31, Rado pisze:
    > Czy skrzynia od CC 900setki będzie pasować do
    > CC 700 ?

    inne silniki i różne skrzynie ... jak przekładać to razem z silnikiem
    ... jak przekładać silnik to już lepiej swap na 1.2 :)

    pozdrawiam,
    Kuba

  • 3. Data: 2010-10-29 10:41:50
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    >Co to za cholera ? (szkrzynia,sprzęgło,kasetka zmiany biegów ? )

    Zainteresuj sie poduszkami/poduszka skrzyni (gumy sluzace do tlumienia
    drgan, tak aby nie przenosily sie na karoserie, nie wiem jak to wyglada
    konstrukcyjnie w CC, wiec sam musisz namierzyc) czy sa w 1 kawalku czy
    pozrywane. Opisane objawy przez Ciebie sugeruja wlasnie to.

    Maciek

  • 4. Data: 2010-10-29 17:06:43
    Od: Rafał Grzelak <d...@s...com>

    Rado wrote:

    > Jeszcze jedno pytanie . Czy skrzynia od CC 900setki będzie pasować do
    > CC 700 ?
    > Będę wdzięczny za podpowiedzi.

    CC900 ma 5-biegow, wiec watpie.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 5. Data: 2010-10-29 18:11:51
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

> [...]
    > zaczęła wypadć dwójka, nie zawsze.
    > Co to za cholera ? (szkrzynia,sprzęgło,kasetka zmiany biegów ? )

    Raczej mocowanie silnika i skrzyni do nadwozia.
    Musisz mocno poszarpać we wszystkie strony silnikiem i powinieneś wyczuć
    luz na którymś z mocowań.

    Kupisz nową poduszkę, wymienisz i będzie ok.

    Jeszcze jest taka możliwość że coś się tylko odkręciło - zrób to więc
    jak najszybciej, bo to prosta naprawa, a jak Ci silnik spadnie na
    jezdnie to już tak dobrze może nie być.

    > Jeszcze jedno pytanie . Czy skrzynia od CC 900setki będzie pasować do
    > CC 700 ?

    Nie - 900 ma silnik ułożony poprzecznie, a 700 wzdłużnie.
    Skrzynia biegów jest zupełnie inna.

  • 6. Data: 2010-10-29 18:12:13
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 29 Oct 2010 17:06:43 +0200, Rafał Grzelak <d...@s...com>
    wrote:

    > CC900 ma 5-biegow, wiec watpie.

    A to, że jedna jest wzdłużna, a druga poprzeczna, w ogóle Cię
    nie zastanowiło? ;)

    r.
    _____________

  • 7. Data: 2010-10-29 19:11:13
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

> [...]
    >Co to za cholera ? (szkrzynia,sprzęgło,kasetka zmiany biegów ? )
    >Jeszcze jedno pytanie . Czy skrzynia od CC 900setki będzie pasować do

    Bankowo poduszka pod skrzynią biegów. Czasami śruba mocująca poduszkę z
    uchwytem poduszki się samoistnie wykręca (śruba1, lub śruba 2) i efekt jest
    taki, jak opisujesz.

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/7e91c39b1c
    29527b.html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2010-10-29 19:15:01
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Bankowo poduszka pod skrzynią biegów. Czasami śruba mocująca poduszkę z
    > uchwytem poduszki się samoistnie wykręca (śruba1, lub śruba 2) i efekt
> [...]

    Właściwie na rysunku zamiast śruba1 i śruba 2 powinno być napisane
    nakrętka1 i nakrętka2.
    One lubią się czasami poluzować same od siebie. Warto je zaspawać do śruby
    która przchodzi przez poduszkę

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2010-10-29 20:58:47
    Od: Rafał Grzelak <d...@s...com>

    Robert Rędziak wrote:

    > A to, że jedna jest wzdłużna, a druga poprzeczna, w ogóle Cię
    > nie zastanowiło? ;)

    Nie.
    Nigdy nie mialem potrzeby az tak wnikac w technikalia. ;]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 10. Data: 2010-10-30 10:46:12
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-29 18:11, Tomasz Pyra pisze:

    > Raczej mocowanie silnika i skrzyni do nadwozia.
    > Musisz mocno poszarpać we wszystkie strony silnikiem i powinieneś wyczuć
    > luz na którymś z mocowań.

    Prosciej:
    Wbijasz I, trzymajac prawa hampel i gaz lekko wahlujesz sprzeglem. Po
    ruchach silnika widac czy poduszki sa ok, i slychac czy nic nie wali.
    Powtorzyc dla wstecznego.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl