  • 1. Data: 2010-10-28 16:32:31
    Temat: Trasa Warszawa-Slupsk?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Musze dojechac z Warszawy do Slupska w Sobote (wyjazd okolo 14) w okolo
    6 godzin.

    Do wykonania? Jaka trase wybrac?

  • 2. Data: 2010-10-28 17:54:16
    Temat: Re: Trasa Warszawa-Slupsk?
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-28, fReLuZ <f...@i...com.pl> wrote:
    > Musze dojechac z Warszawy do Slupska w Sobote (wyjazd okolo 14) w okolo
    > 6 godzin.
    >
    > Do wykonania? Jaka trase wybrac?

    W tą sobotę? Samobójca...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 3. Data: 2010-10-28 21:57:42
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    > W tą sobotę? Samobójca...

    w przyszla....

  • 4. Data: 2010-10-28 22:11:40
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-28, fReLuZ <f...@i...com.pl> wrote:

    > w przyszla....

    Masz około 500km, 6h daje średnią 84km/h. Moim zdaniem do zrobienia, ale
    wymaga to *szybkiej* jazdy. Jeśli nie planujesz prędkości rzędu 140 na
    zwykłych drogach i 180-200 po A1 to dorzuć sobie godzinę. Przy czym
    zastrzegę: 6 od Redy do Słupska kompletnie nie znam.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 5. Data: 2010-10-28 22:21:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 28 Oct 2010 16:32:31 +0200 osobnik zwany fReLuZ
    wystukał:

    > Musze dojechac z Warszawy do Slupska w Sobote (wyjazd okolo 14) w okolo
    > 6 godzin.
    >
    > Do wykonania? Jaka trase wybrac?

    generalnie ciężko. Ja co prawda jeżdżę przez Toruń ale 6.5 to minimum.
    przerobili tę drogę na "bezpieczną" czyli nie da się wyprzedzać :(

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2010-10-29 15:37:37
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2010-10-28 16:32, fReLuZ pisze:
    > Musze dojechac z Warszawy do Slupska w Sobote (wyjazd okolo 14) w okolo
    > 6 godzin.
    >
    > Do wykonania? Jaka trase wybrac?

    Wlasnie jak lepiej jechac przez Brodnice czy tak na Gdansk?

  • 7. Data: 2010-11-09 00:01:14
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    No niestety.
    Jechałem na Piłę "10" przez Płońsk i Toruń w piątek, ale wracałem już przez Włocławek
    i Płock, bo co prawda droga węższa (mimo
    szumnego oznaczenia "1" ;)) i nawierzchnia znacznie gorsza, ale za to niemal brak
    "zabudowanych" i w sumie szybciej dojechałem, a
    nawet mniej paliwa zużyłem.

    -----