  • 11. Data: 2011-07-12 19:10:47
    Temat: Re: fap cytryna c5 nie dziala regeneracja
    Od: "andrzej" <a...@o...pl>

    news:13ez68ngppzyx$.dlg@lepper.institute.com...

    > od razu gaśnie, po godzinie, tygodniu, miesiącu?

    mniej wiecej co 7-10 dni w jezdzie glownie miejskiej ok. 50-100 km zapylenie
    filtra na 80%.
    oczyszczenie reczne daje czystosc ok. 10% i tak wkolo macieju.
    w aso tez nie wiedza, gdyby ktos pytal

  • 12. Data: 2011-07-12 19:13:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 12 Jul 2011 19:10:47 +0200, andrzej napisał(a):

    > mniej wiecej co 7-10 dni w jezdzie glownie miejskiej ok. 50-100 km zapylenie
    > filtra na 80%.
    > oczyszczenie reczne daje czystosc ok. 10% i tak wkolo macieju.
    > w aso tez nie wiedza, gdyby ktos pytal

    Może po prostu silnik tak koszmarnie kopci? Sprawdzali wtryski, turbinę,
    EGR i co tam jeszcze?
    Skąd się bierze to 80%? Dostajesz komunikat antipollution fault?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 13. Data: 2011-07-12 20:10:55
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 12 Jul 2011 19:10:47 +0200, andrzej

    > ok. 50-100 km zapylenie
    > filtra na 80%.

    W takim razie coś kadzi na maksa. Obstawiam sondę lambda, ale może też być
    lejący wtrysk(i). Podobno nie przepala... Może próbuje, ale jeszcze
    bardziej kadzi i się zatyka. Dziwne jedynie, że komputer nie sypie błędami.
    Powinien. Albo sypie, a mechanik nie umie czytać.

    PS auto z drugiej ręki, niedawno zakupione?

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 14. Data: 2011-07-12 21:35:19
    Od: "andrzej" <a...@o...pl>

> [...]
    > błędami.
    > Powinien. Albo sypie, a mechanik nie umie czytać.
    >
    > PS auto z drugiej ręki, niedawno zakupione?

    ====
    byl pomysl z wtryskami ale bez przekonania, byc moze trzeba bedzie wrocic.
    "...komputer nie sypie bledami." - no wlasnie NIE SYPIE. zero bledow.
    autkiem jezdze trzy lata i do tej pory nic sie nie dzialo poza wymiana
    plynow, klockow, itp.

  • 15. Data: 2011-07-13 09:43:53
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-07-12 17:52, Waldek Godel pisze:

    > Też masz problemy ze zrozumieniem?

    fap fap fap
    the sound one makes when masturbating himself to extascy
    damn, im gonna have a fap session rite now with this porn

    To tak a propos tematu.

  • 16. Data: 2011-07-13 09:57:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Robson,

    Wednesday, July 13, 2011, 9:43:53 AM, you wrote:

    > fap fap fap
    > the sound one makes when masturbating himself to extascy
    > damn, im gonna have a fap session rite now with this porn

    Mógłbyś przenieść swoje fantazje na pl.soc.seks?

    > To tak a propos tematu.

    Dopiero wtedy może będzie to coś a propos.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 17. Data: 2011-07-13 10:07:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 12 Jul 2011 21:35:19 +0200, andrzej

    > byl pomysl z wtryskami ale bez przekonania,
    > byc moze trzeba bedzie wrocic.

    Koniecznie. Do tego oczywiście, a może
    raczej przede wszystkim, dolot.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 18. Data: 2011-07-13 10:27:16
    Od: "Nita" <n...@o...pl>

    Cytrynki lepiej diagnozować LEXIA bo to serwówka, a KTS czasami nie wyłapuje
    wszystkich błędów i mylnie je interpretuje.
    Koszt LEXI to jest około 400-500zł i masz porządną serwisówkę i możesz sobie
    przy okazji wtryski sprawdzać i na bierząco zapchanie filtra analizować i
    ewentualnie wymusić wypalanie filtra.

    W jaki sposób czyścisz FAP ? woda pod ciśnieniem i sprężone powietrze ?
    Jak co to zapraszam do siebie (woj. Małopolskie)

  • 19. Data: 2011-07-13 17:34:08
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-07-12 17:29, Waldek Godel pisze:

    > nie, zauważyłem tylko, że strasznie chaotycznie napisałeś coś o FAP w
    > Citroenie, nie zadając nawet pytania.
    > I teraz sam nie wiem, mamy jakieś rekolekcje odprawić, żałować Cię, czy bić
    > brawo?
    > Zadaj jakies pytanie, opisz sytuację w prostym, zrozumiałym języku, to może
    > coś uzyskasz.

    i niech ten desperat odpisuje zgodnie z net-etykietą pod postem, co nie
    panie GW?

  • 20. Data: 2011-07-13 17:35:24
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-07-12 17:52, Waldek Godel pisze:

    > Też masz problemy ze zrozumieniem?

    znowu się zaczyna :]
    wybiła godzina, pastwi się Godlina