-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: "Nita" <n...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: fap cytryna c5 nie dziala regeneracja
Date: Wed, 13 Jul 2011 10:27:16 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 43
Message-ID: <ivjkrp$gcq$1@news.onet.pl>
References: <ivhkmi$qum$1@news.onet.pl> <cshl48479u0u$.dlg@myjk.org>
<ivhrog$ocj$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: rev196-74.sferanet.pl
X-Trace: news.onet.pl 1310545593 16794 91.192.196.74 (13 Jul 2011 08:26:33 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Jul 2011 08:26:33 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2384365
[ ukryj nagłówki ]Cytrynki lepiej diagnozować LEXIA bo to serwówka, a KTS czasami nie wyłapuje
wszystkich błędów i mylnie je interpretuje.
Koszt LEXI to jest około 400-500zł i masz porządną serwisówkę i możesz sobie
przy okazji wtryski sprawdzać i na bierząco zapchanie filtra analizować i
ewentualnie wymusić wypalanie filtra.
W jaki sposób czyścisz FAP ? woda pod ciśnieniem i sprężone powietrze ?
Jak co to zapraszam do siebie (woj. Małopolskie)
Użytkownik "andrzej" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:ivhrog$ocj$1@news.onet.pl...
>
> Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisał w wiadomości
> news:cshl48479u0u$.dlg@myjk.org...
>> Tue, 12 Jul 2011 16:11:28 +0200, andrzej
>>
>>> nowy czujnik roznicy cisnien
>>
>> Tylko jeden nowy? Bo czujniki są dwa i na tej podstawie
>> wylicza się różnicę ciśnień. Co z sondą lambda? -- ta
>> jednak najczęściej daje ciała.
>>
>>> zamiast usuwania sadzy jedynie tylko zapychanie filtra.
>>
>> Czyli jednak wyłazi jakiś błąd? :)
>>
>
>
> o to chodzi ze nie otrzymuje zadnych komunikatow typu "ryzyko zapchania
> fap" czy tez "depollution system fault".
> tak samo zadnych bledow na komputerze (KTS) u mechanika.
> a ze sie fap zapycha to stwierdzilem podczas jazdy. bylo pare szarpniec,
> troche dlawienia i stop.
> po "recznym" usunieciu sadzy ponownie zero komunikatow tak w samochodzie
> jak i u mechanika.
> tym samym nikt nic nie wie.
>
>
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-13 Kraków => QA Inżynier <=
- 2024-11-13 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-11-13 Lublin => Delphi Programmer <=