  • 11. Data: 2015-08-11 12:21:44
    Temat: Re: fakt mobile
    Od: kol <k...@k...kk>

    W dniu 08.08.2015 o 20:09, dizel pisze:

    > Fakt mobile to tak naprawdę taryfa play.
    > Startery powinny być dostępne na poczcie i w kioskach.
    > Jeśli brak można skorzystać ze startera play. Dzwonimy na infolinię
    > fakt i zgłaszamy chęć zmiany taryfy na fakt mobile z taryfy dowolnej
    > głosowej play/redbull. Trwa to jakiś czas ale działa.
    > Innej opcji zmiany taryfy nie ma chyba że przeniesienie z innej sieci
    > wtedy udajemy się do salonu i przeniosą nam numer do faktu.
    >
    > Pozdrawiam

    miałeś rację na poczcie bez problemu pakiet startowy za 4,99

  • 12. Data: 2015-08-11 16:22:26
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą J.F.
    naskrobał(a):

    > A ile placisz ? Bo to sie moze na 10gr nie skonczyc :-)

    49 zeteł polskich, full minut, full sms i 4GB netu. Przy ostatnim
    podpisywaniu cyro dostałem HTC Desire 550 za 29.99 zeteł polskich.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz, spacerując zimą nad brzegiem jeziora, ujrzał na nim ludzi.

  • 13. Data: 2015-08-12 10:32:39
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    mam, korzystam od poczatku, wkurza mnie tylko to ze trzeba pilnowac
    pakietow bo same sie nie odnawiają :(

  • 14. Data: 2015-08-12 13:16:59
    Od: kol <k...@k...kk>

    W dniu 12.08.2015 o 10:32, sunwick pisze:
    > mam, korzystam od poczatku, wkurza mnie tylko to ze trzeba pilnowac
    > pakietow bo same sie nie odnawiają :(

    a jak jest z pakietami jak coś zostanie niewykorzystane, czy się sumują
    czy przepadają

  • 15. Data: 2015-08-12 19:14:45
    Temat: Re: Re: fakt mobile
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >a jak jest z pakietami jak coś zostanie niewykorzystane, czy się sumują
    >czy przepadają

    nie wiem, ja wszystko nielimitowane mam - rozmowy + sms'y wiec nie ma
    co mi przepadac :) z netu na tej karcie sim nie korzystam na razie...

  • 16. Data: 2015-08-14 08:36:26
    Od: kol <k...@k...kk>

    zmieniłem na fakt mobile, play24 dziala bez problemu