  • Data: 2011-10-07 23:17:49
    Temat: Re: fajna strona
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/07/2011 06:04 PM, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello Jacek,
    >
    > Friday, October 7, 2011, 5:44:10 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ale to naprawdę boli, kiedy człowiek naprawdę grzecznie i rzeczowo
    > wskazuje problem - linkowanie do podejrzanych stron - oraz daje na
    > talerzu niemal gotowe rozwiązanie a w zamian dostaje przez pysk
    > "lamerem".

    Wiem że boli, ale z idiotą dyskutować nie warto. "Najpierw sprowadzi cię
    do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem."

    > Ciekaw jestem, czy równie łatwo, jak mu przeszło przez łapska "lamer"
    > przejdzie również "przepraszam". Ja tego nie zobaczę - posty lądują w
    > Koszu bez czytania automagicznie.

    Nie liczę na to. Teraz pewnie wetknie głowę w piasek i będzie udawał że
    nic się nie stało. Skoro "sam pisał ten kod i wie co tam jest" to
    najwyraźniej sam wstawił odnośnik do pornostronki, żeby nabijać sobie
    skarbonkę.

    pzdr.
    j.