-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!n
x02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news
.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
ail
From: "P_ablo" <o...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <hqrne6$ehf$1@inews.gazeta.pl>
Subject: Re: fabryczne wylaczanie Airbagu - jak ?
Date: Sat, 24 Apr 2010 11:35:43 +0200
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Lines: 21
Message-ID: <4bd2bb73$0$2598$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.12.2.83
X-Trace: 1272101747 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2598 83.12.2.83:8079
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2275071
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
news:hqrne6$ehf$1@inews.gazeta.pl...
> Witajcie,
> pytanie czy ktoś się orientuje jak -w sensie elektrycznym- realizowane są
> wyłączniki airbagu pasażera?
> tzn. czy ów wyłącznik podaje/wyłącza jakiś sygnał sterujący do modułu
> poduszek, a ten dopiero "wewnątrz" dezaktywuje poduszkę, czy też
> zwyczajnie przełącza obwód poduszki na rezystor a moduł "widzi"
> rezystor jako poduszkę? a może jakaś inna opcja?
> dzięki za uświadomienie,
>
gdyby byl rezystor, to nie byloby (jak w wielu samochodach) kontrolki
"airbag off" - dla komputera rezystor = poduszka. IMO jest to zwykly
wlacznik dajacy info modulowi airbagow, ze poduchy pasazera nie nalezy
odpalac w razie WU.
--
Picasso
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=