  • 11. Data: 2011-10-14 23:48:54
    Temat: Re: extender (server) vga
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "gsm" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4e960fbc$0$8437$65785112@news.neostrada.pl...
    > Potrzebuje jakieś urządzenie (serwer) które potrafiłoby sygnał VGA ze
    > złącza DSUB przesyłać po sieci LAN w inne miejsce.
    > Najlepiej jakby w tych innych miejscach była, możliwość zalogowania sie do
    > takiego serwera w celu śledzenia podglądu.
    > Zalezy mi tylko na przesyłaniu samego obrazu VGA 1920 x 1080
    > (rozdzielczosc jest tu wazna).
    > Ważne jest tez aby odbiór (podgląd) mógł odbywać się jednocześnie w kilku
    > miejscach.
    >
    > Wiem, że są extendery ale to nie to o co mi chodzi.
    >
    > Czy słyszeliście urządzeniach spełniającyhc moje oczekiwania?

> [...]

    Szukaj VGA to IP Enkoder

    http://www.dveo.com/broadcast-systems/VGA-to-IP-Enco
    der.html

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 12. Data: 2011-10-14 23:56:53
    Od: Tom <t...@n...spam.invalid>

    On 15/10/2011 5:16 AM, adamschodowy wrote:
    > Użytkownik "gsm"<g...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > jaki obraz? jak w miarę statyczny np prezentacje to VNCViewer albo inne z
    > VNC w nazwuie, darmowe są

    Zalezy do czego to potrzebne, VNC jest dobre jak system operacyjny pracuje. Jak nie
    pracuje i chcesz zobaczyc czy komputer wykrywa dyski twarde podczas startu albo wejsc
    do BIOS to VNC nie pomoze.

    Tomek

  • 13. Data: 2011-10-15 11:41:17
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 15.10.2011 01:56, Tom pisze:
    > Zalezy do czego to potrzebne, VNC jest dobre jak system operacyjny
    > pracuje. Jak nie pracuje i chcesz zobaczyc czy komputer wykrywa dyski
    > twarde podczas startu albo wejsc do BIOS to VNC nie pomoze.
    Tylko wtedy to przesłania jest 320x240 albo 640x480 a nie 1920x1080 ;)

    Michoo

  • 14. Data: 2011-10-15 11:43:32
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-10-15 01:56, Tom pisze:
    > Zalezy do czego to potrzebne, VNC jest dobre jak system operacyjny
    > pracuje. Jak nie pracuje i chcesz zobaczyc czy komputer wykrywa dyski
    > twarde podczas startu albo wejsc do BIOS to VNC nie pomoze.
    To wtedy się stosuje 'ip menagment card' - ma to w swojej ofercie do
    serwerów chyba każdy. Ja takie coś używałem z HP/Compaq, wygląda i
    działa jak karta graficzna klasy S3-trio, ale z dodatkowym wyjściem
    RJ45, zawiera procka typu ARM i cały swój komputer w sumie, dający
    interfejs po stronie sieci, dający dostep do vga klawiatury myszy,
    możliwości zrestartowania komputera, a nawet jego uruchomienia przez
    www/snmp/telnet gdy jest wyłączony (karta pracuje oddzielnie, nawet w
    standby, ma osobne zasilanie).

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 15. Data: 2011-10-15 11:45:24
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-10-15 13:43, BartekK pisze:
> [...]
    > możliwości zrestartowania komputera, a nawet jego uruchomienia przez
    > www/snmp/telnet gdy jest wyłączony (karta pracuje oddzielnie, nawet w
    np
    http://allegro.pl/hp-compaq-proliant-pc-board-227925
    -001-vga-lan-i1859806202.html

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 16. Data: 2011-10-15 11:53:06
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-10-15 13:45, BartekK pisze:
    > np
    > http://allegro.pl/hp-compaq-proliant-pc-board-227925
    -001-vga-lan-i1859806202.html
    tu masz lepszą fotkę: http://www.secondsystems.de/ebaypics/S20177/1.jpg
    Widać że podłącza się to z zewnątrz dodatkowym kablem jak klawiaturę i
    mysz PS/2, i jest zasilane jako oddzielne urządzenie (a tylko montuje
    się wewnątrz PC by przejmować obraz jako aktywna karta VGA)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 17. Data: 2011-10-15 12:53:44
    Od: Tom <t...@n...spam.invalid>

    On 15/10/2011 9:53 PM, BartekK wrote:
> [...]
    jest zasilane jako oddzielne urządzenie (a tylko montuje się wewnątrz PC by
    przejmować obraz jako aktywna karta VGA)

    Dzieki, chociaz to nie ja szukalem ale poznalem cos nowego o czym nie slyszalem. U
    nas uzywaja Dell 2161DS Remote Console Switch ale serverow jest z 7 czy 8 wiec pewnie
    taniej to wychodzi niz 8 'ip menagment card'.
    Tomek