  • 1. Data: 2011-10-12 22:07:30
    Temat: extender (server) vga
    Od: "gsm" <g...@w...pl>

    Potrzebuje jakieś urządzenie (serwer) które potrafiłoby sygnał VGA ze złącza
    DSUB przesyłać po sieci LAN w inne miejsce.
    Najlepiej jakby w tych innych miejscach była, możliwość zalogowania sie do
    takiego serwera w celu śledzenia podglądu.
    Zalezy mi tylko na przesyłaniu samego obrazu VGA 1920 x 1080 (rozdzielczosc
    jest tu wazna).
    Ważne jest tez aby odbiór (podgląd) mógł odbywać się jednocześnie w kilku
    miejscach.

    Wiem, że są extendery ale to nie to o co mi chodzi.

    Czy słyszeliście urządzeniach spełniającyhc moje oczekiwania?

    Czego szukać?

  • 2. Data: 2011-10-13 07:09:44
    Temat: Re: extender (server) vga
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-10-13 00:07, gsm wrote:
    > Czego szukać?

    vga2lan vga2ethernet i tego typu wynalazki.
    Raczej nie spodziewaj się niskich (<1k$) cen.

    Piotrek

  • 3. Data: 2011-10-13 10:33:25
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2011-10-13 00:07, gsm pisze:
> [...]
    >
    > Wiem, że są extendery ale to nie to o co mi chodzi.
    >
    > Czy słyszeliście urządzeniach spełniającyhc moje oczekiwania?

    Na początek (bo nie ma potrzebnej rozdzielczości) CN8000 Atena.
    Wprawdzie daje to również klawiaturę i mysz, ale nie musisz z tego
    korzystać.
    Oczywiście zdajesz sobie sprawę z obciążenia sieci takimi ilościami danych?

    Pozdrawiam

    DD

  • 4. Data: 2011-10-13 11:33:11
    Od: "Marcin Stanisz" <m...@p...onet.pl>

    > Czego szukać?

    VNC + jakiś pecet?

    Pzdr.
    M.

  • 5. Data: 2011-10-13 12:19:06
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    W dniu 10/13/2011 12:33 PM, Dariusz Dorochowicz pisze:
    > 1920 x 1080

    hmm

    Format HD
    Pixel Grid 1920x1080
    Pixels 2073600
    YUV B/frame 4147200
    bits/frame 33177600
    15Hz Mb/s 500
    30Hz Mb/s 995(1080i)
    60Hz Mb/s 1991(1080p)

    Potrzebujesz Gigabita?
    :)

  • 6. Data: 2011-10-13 12:29:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello wchpikus,

    Thursday, October 13, 2011, 2:19:06 PM, you wrote:

    > hmm
    > Format HD
    > Pixel Grid 1920x1080
    > Pixels 2073600
    > YUV B/frame 4147200
    > bits/frame 33177600
    > 15Hz Mb/s 500
    > 30Hz Mb/s 995(1080i)
    > 60Hz Mb/s 1991(1080p)
    > Potrzebujesz Gigabita?
    > :)

    A teraz to skompresuj i jeszcze raz policz strumień :P

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2011-10-13 12:53:38
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    W dniu 10/13/2011 2:29 PM, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > A teraz to skompresuj i jeszcze raz policz strumień :P

    Nic nie mowil o kompresjii:)
    Dla pelnego hd potrzeba ok 25Mb

  • 8. Data: 2011-10-13 14:35:10
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2011-10-13 14:53, wchpikus pisze:
> [...]
    >>> 30Hz Mb/s 995(1080i)

    > Nic nie mowil o kompresjii:)
    > Dla pelnego hd potrzeba ok 25Mb

    Dla jednego odbiorcy. A była mowa o kilku co najmniej (2 czy 9?).
    Oczywiście jest sporo niewiadomych (ile bitów na piksel, jak często
    obraz się zmienia itd). Bo ładnie podałeś dla HDTV, ale tu mamy VGA,
    czyli tak naprawdę może być i 32 bity na piksel. Poza tym podałeś
    potrzebny strumień danych, a to trzeba jeszcze obudować ramkami i
    pakietami plus dać możliwość przekazywania innych danych przez sieć.

    W każdym razie nie jest do wartość pomijalna i może mieć duże znaczenie
    dla funkcjonowania sieci.

    Pozdrawiam

    DD

  • 9. Data: 2011-10-14 06:12:22
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Hej!
    prosto sie nie da, multicast i h.264..
    I napewno nie za 100zl:)

  • 10. Data: 2011-10-14 19:16:24
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

    Użytkownik "gsm" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wiem, że są extendery ale to nie to o co mi chodzi.
    > Czy słyszeliście urządzeniach spełniającyhc moje oczekiwania?

    jaki obraz? jak w miarę statyczny np prezentacje to VNCViewer albo inne z
    VNC w nazwuie, darmowe są