  • Data: 2011-10-15 11:53:06
    Temat: Re: extender (server) vga
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-15 13:45, BartekK pisze:
    > np
    > http://allegro.pl/hp-compaq-proliant-pc-board-227925
    -001-vga-lan-i1859806202.html
    tu masz lepszą fotkę: http://www.secondsystems.de/ebaypics/S20177/1.jpg
    Widać że podłącza się to z zewnątrz dodatkowym kablem jak klawiaturę i
    mysz PS/2, i jest zasilane jako oddzielne urządzenie (a tylko montuje
    się wewnątrz PC by przejmować obraz jako aktywna karta VGA)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173