  • 11. Data: 2010-04-07 07:05:36
    Temat: Re: extended waranty na laptopa
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek Rogalewicz" <j...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:hpegvj$qis$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik " konrula" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Za proby wyludzenia powinno sie isc siedziec.
    >
    > NIE POMOZEMY CI W ZADEN SPOSOB, OSZUSCIE!!!

    Ja bym mu pomógł,
    i obserwował efekt. Pewnie by był "bardzo medialny".
    ...i odstraszający.
    Żeby robić takie numery, trzeba być niezwykle przebiegłym specjalistą
    w dziedzinie, a nie pytać - jak zrobić przekręt.
    Przeważająca część takich przekrętów kończy się niezwykle nieprzyjemnie
    ...a później "jak to, mówili, że tego nie da się wykryć".

    Artur(m)

  • 12. Data: 2010-04-07 08:50:54
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Artur(m)" <m...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > Przeważająca część takich przekrętów kończy się niezwykle nieprzyjemnie
    > ...a później "jak to, mówili, że tego nie da się wykryć".

    Albo wykupic ubezpieczenie, po czym sprzet zalac kawa, ewentualnie usiasc na
    nim.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 13. Data: 2010-04-07 21:33:16
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Tue, 06 Apr 2010 22:07:36 +0200, Michal AKA Miki napisał(a):
    > /.../

    > Bo dostanie nowego lapka i nową gwarancję. Taki kant.

    Ale to takie proste i oczywiste nie jest...
    Przeciez producent ma do wyboru naprawe bez przedluzania gwarancji, albo
    wymiane elementu na wolny od wad - ale w takim przypadku nie musi przedluzac
    gwarancji na caly zespol komputerowy.
    Na pewno na takie postepowanie nie masz szans w przypadku duzych producentow
    (DELL, HP, Lenovo, Toshiba)
    Stad moje zaciekawienie - juz od dawna nie widzialem takiej gwarancji w
    przypadku laptopow czy komputerow, zeby zwrocili kase za calosc... Moze sama
    grafika - owszem... Ale to wymaga innej konstrukcji umowy gwarancyjnej, lub
    skladaka. Stad moja ciekawosc..

    Pozdrawiam
    Michal

  • 14. Data: 2010-04-07 21:35:30
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    "Artur(m)" <m...@i...pl> wrote in message

    > Albo wykupic ubezpieczenie, po czym sprzet zalac kawa, ewentualnie usiasc
    > na nim.

    Jesli to w ogole mozliwe na koniec okresu ubezpieczenia. Takie ubezpieczenie
    ja dostaje zazwyczaj z nowym laptopem lub mam do niego prawo w ciagu 6mcy od
    zakupu. Ale ja mam DELLa, moze sa jakies inne opcje..

    Pozdrawiam
    Michal

  • 15. Data: 2010-04-07 22:02:29
    Od: Smok Eustachy <s...@e...pl>

    Dnia Wed, 07 Apr 2010 23:33:16 +0200, Michal AKA Miki napisał(a):

> [...]
    > caly zespol komputerowy. Na pewno na takie postepowanie nie masz szans w
    > przypadku duzych producentow (DELL, HP, Lenovo, Toshiba)

    Toteż on chce popsuć wszystko.

    --
    Smok Eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 16. Data: 2010-04-08 12:52:47
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl> wrote in message

    > Jesli to w ogole mozliwe na koniec okresu ubezpieczenia. Takie
    > ubezpieczenie ja dostaje zazwyczaj z nowym laptopem lub mam do niego prawo
    > w ciagu 6mcy od zakupu. Ale ja mam DELLa, moze sa jakies inne opcje..

    Wiec kupujesz przy zakupie laptopa po prostu. Mialem juz kilku uzyszkodnikow
    w pracy, ktorym obsluga lotniska rzucila torba z laptopem albo ktos go
    ukradl, przy kilkuletnim sprzecie czesto dostajesz nowy jesli naprawa jest
    nieoplacalna, wlasnie od Della.

    Pozdrawiam
    Kamil