  • 1. Data: 2010-04-05 18:24:25
    Temat: Podpięcie Laptopa do monitora i klawiatury kompa stacjonarnego
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam! Podpowiedzcie proszę co powienienem kupić, aby mały 12" laptop
    podpiąć w domu do monitora 19" i klawiatury komputera stacjonarnego?
    Potrzyłem na alle**o ale nie jestem pewny w co pójść, żeby szybko przełączać
    się pomiędzy stacjinarnym i laptopem?
    Ew. wchodzi najtańsze rozw. z przełączaniem kabli, ale tak, żeby to robić
    nie pod biurkiem :) Pozdrowionka

  • 2. Data: 2010-04-05 18:45:07
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Adax <A...@o...pl> wrote:

> [...]
    > stacjinarnym i laptopem? Ew. wchodzi najtańsze rozw. z przełączaniem kabli,
    > ale tak, żeby to robić nie pod biurkiem :) Pozdrowionka

    Stację dokującą lub replikator portów jeżeli Twój laptop oferuje taką opcję
    oraz KVM.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 3. Data: 2010-04-05 18:49:50
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    (...)
    > Stację dokującą lub replikator portów jeżeli Twój laptop oferuje taką
    > opcję oraz KVM.
    Dzięki. Mam stację dokującą w pracy, a w domu mnie nie stać, tu chodzi o
    sporadyczną pracę...
    Dlatego myślę o zakupie kabla przedłużacza VGA i 2-go kabla-przedłużacza do
    klawiatury (myszka BT).
    O ile podpięcie monitorka to żaden problem, to czy duża klawiatura
    stacjonarna będzie współpracować z lapkiem?

  • 4. Data: 2010-04-05 18:57:13
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > O ile podpięcie monitorka to żaden problem, to czy duża klawiatura
    > stacjonarna będzie współpracować z lapkiem?

    Taka na USB będzie. Na PS/2 nie będziesz miał jak podpiąć :)

    Piotr

  • 5. Data: 2010-04-05 18:57:14
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Adax <A...@o...pl> wrote:

    > O ile podpięcie monitorka to żaden problem, to czy duża klawiatura
    > stacjonarna będzie współpracować z lapkiem?

    Podpięta przez USB - tak (są przejściówki PS/2 - USB).

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 6. Data: 2010-04-05 20:26:22
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    > Podpięta przez USB - tak (są przejściówki PS/2 - USB).

    Dzięki! Mam taką wizję, że gdzieś z tyłu na biurku (np. za monitorem) chcę
    mieć możliwość szybkiego przepięcia kabelków, powiedzcie czy to zadziała:
    1. Klawiatura PS/2 do laptopa przez przejściówkę PS/2-USB i do stacjonarnego
    przez przedłużacz USB (damsko -męski) ?
    2. Monitor idzie albo do Lapka, albo do przedłużacza VGA D-SUB
    (damsko -męski)?
    3. Mysz BT, więc nie ma problemu
    Pozdrawiam świątecznie :)

  • 7. Data: 2010-04-05 21:40:27
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Adax pisze:
> [...]
    > przełączać się pomiędzy stacjinarnym i laptopem?
    > Ew. wchodzi najtańsze rozw. z przełączaniem kabli, ale tak, żeby to

    Monitor, zasilanie i rj45 (chyba że WiFi masz) musisz podpiąć a resztę
    peryferiów możesz podpiąć do HUBa przez 1 USB do laptopa.

    orcio

  • 8. Data: 2010-04-06 20:30:06
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > stacjonarnego przez przedłużacz USB (damsko -męski) ?
    > 2. Monitor idzie albo do Lapka, albo do przedłużacza VGA D-SUB

    Teoretycznie powinno, chociaz wg mnie (przepraszam za dosadnosc) to
    badziewne rozwiazanie :)
    Wg mnie KVM to minimum - warto poswiecic te 40zl zeby miec sensowniejsze
    srodowisko pracy, mozliwosc uruchomienia jednoczesnie obu maszyn (chociazby
    zeby latwo kopiowac z jednej na druga), bez potrzeby wyciagania kilku kabli
    tylko po to, zeby zerknac, co sie dzieje na drugim... Oczywiscie nie znam
    twoich potrzeb, ale ja u siebie po kilku godzinach takiej pracy jednoczesnie
    na 2 komputerach zakupilem KVMa, bo mnie draznilo przepinanie kabli,
    szczegolnie jak trzeba wejsc pod biurko :)

    Stacja dokujaca + KVM to bardzo wygodne i komfortowe rozwiazanie, ale skoro
    uzywasz jej w pracy to chyba nie musze mowic o zaletach...

    Przy okazji - sporo monitorow LCD na rynku ma teraz podwojne wejscia, takze
    jest mozliwosc podpiecia 2 zrodel sygnalu. Sprawdz, moze bedziesz mial
    szczescie :D

    Pozdrawiam
    Michal

  • 9. Data: 2010-04-07 15:10:51
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    (...)
> [...]
    > zaletach... Przy okazji - sporo monitorow LCD na rynku ma teraz podwojne
    > wejscia, takze jest mozliwosc podpiecia 2 zrodel sygnalu. Sprawdz, moze

    Dzięki! Ale już zamówiłem przedłużacz VGA (żeby pod stolik nie wchodzić :)
    i adapter USB do PS2 dla klawitury oraz kabel USB, żeby znowu pod stolik nie
    wchodzić :)
    Chodziło mi o najprostsze rozwiązanie, gdyż potzrebuję solidniej popracować
    na malutkim lapku tylko 1x/ 1-2 tygodnie, więc nie potzrebuję KVM, tym
    bardziej, że nie interesuje mnie praca na 2 kompach.
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-04-08 18:20:58
    Od: "pitpull" <p...@p...com>

    Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > Podpięta przez USB - tak (są przejściówki PS/2 - USB).

    Tylko nie spal portu USB :-D

    pitpull