  • 1. Data: 2010-04-05 21:08:15
    Temat: extended waranty na laptopa
    Od: " konrula" <k...@g...pl>

    Właśnie kończy mi się extended waranty na laptopa i zastanawiam się nad
    sposobem w jaki go skutecznie popsuć tak żeby naprawa była niemożliwa a
    jednocześnie żeby nie wyglądało to na uszkodzenie spowodowane przepięciem
    sieci zasilającej albo na celowe uszkodzenie. Macie jakieś pomysły?

  • 2. Data: 2010-04-06 05:28:12
    Temat: Re: extended waranty na laptopa
    Od: "Jacek Rogalewicz" <j...@a...waw.pl>

    Użytkownik " konrula" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jednocześnie żeby nie wyglądało to na uszkodzenie spowodowane przepięciem
    > sieci zasilającej albo na celowe uszkodzenie. Macie jakieś pomysły?

    Za proby wyludzenia powinno sie isc siedziec.

    NIE POMOZEMY CI W ZADEN SPOSOB, OSZUSCIE!!!

    /jr

  • 3. Data: 2010-04-06 06:59:15
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    SIO! Przestepco.

  • 4. Data: 2010-04-06 08:58:18
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-04-05 23:08, konrula pisze:
    > zastanawiam się nad
    > sposobem w jaki go skutecznie popsuć tak żeby naprawa była niemożliwa
    Złamać na pół (najlepiej na czymś twardym, np krawężniku)
    > jednocześnie żeby nie wyglądało to na uszkodzenie spowodowane przepięciem
    > sieci zasilającej albo na celowe uszkodzenie.
    Zupełnie nie celowe, przez przypadek autobus go przejechał...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 5. Data: 2010-04-06 12:47:09
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

> [...]
    > jednocześnie żeby nie wyglądało to na uszkodzenie spowodowane przepięciem
    > sieci zasilającej albo na celowe uszkodzenie. Macie jakieś pomysły?

    weź go oburącz i trzaśnij nim kilka razy w swój łebek, laptop bedzie
    zepsuty jak chcesz a może przy okazji mózg zacznie pracować ?

  • 6. Data: 2010-04-06 16:52:20
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 05-04-2010 23:08, konrula pisze:
> [...]
    > jednocześnie żeby nie wyglądało to na uszkodzenie spowodowane przepięciem
    > sieci zasilającej albo na celowe uszkodzenie. Macie jakieś pomysły?

    zalej go kubkiem wrzącej herbaty :)

  • 7. Data: 2010-04-06 18:13:15
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

> [...]
    > jednocześnie żeby nie wyglądało to na uszkodzenie spowodowane przepięciem
    > sieci zasilającej albo na celowe uszkodzenie. Macie jakieś pomysły?

    Niecelowe? a takich pare
    1. kot naszczał jak mnie nie było
    2. kawa się wylała przypadkiem jak po pijaku machnełem łapa
    3. panie.. ale ja w niego naprawde z wiatrówki nie celowałem tylko obok w
    kota co mi naszczał
    4. ta głeboka rysa? nie, to nie moja wina.. kot sie przesunął jak lał a ja
    zamach siekierka brałem. Z wiatrówki nie mogłem bo śrut się skończył a z
    matrycy ciężko wydłubać
    5. ten okrągły ślad? a nie wiem. ja tylko garem w kota celowałem bo siekiera
    za cienka i się migał raz z lewej, raz z prawej...
    6. dziura? niee... niemozliwe... sąsiad powiedział że szczochy kocie kwasem
    azotowym zneutralizuje... no to wyczyściłem. No i jak? widać szczochy? no
    nie!
    7. jak to skąd ta wypukłość? czyściłem klawiaturę kwasem i literki ze
    scrabble musiałem uzupełnić bo się zniknęły gdzieś. aa... za grube? a ja
    niechcący...nie chciałem...
    8. klei się do rąk? niemozliwe.. ten klej miał skleić tylko literki scrabble
    9. czemu czarny? a bo powiedzieli w sklepie że to klej termoutwardzalny.. to
    polałem benzyną i .. gdzie to ja mam zapałki?
    10. ....

    nie chce mi się juz... wybierz cos.

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2010-04-06 20:07:36
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

> [...]
    > jednocześnie żeby nie wyglądało to na uszkodzenie spowodowane przepięciem
    > sieci zasilającej albo na celowe uszkodzenie. Macie jakieś pomysły?

    Powiedz chociaz co to za laptop i po co ci taki manewr? Bo na piewszy rzut
    oka to naprawde dzialanie bez sensu.
    Poza tym - wrzucanie tutaj pomyslow o ktore prosisz to jak zostawic dragi na
    dyskotece - zaraz znajdzie sie spora grupa chetnych, zeby wyprobowac...

    Pozdrawiam
    Michal

  • 9. Data: 2010-04-06 23:51:18
    Od: Smok Eustachy <s...@e...pl>

    Dnia Tue, 06 Apr 2010 22:07:36 +0200, Michal AKA Miki napisał(a):
    /.../

    > Powiedz chociaz co to za laptop i po co ci taki manewr? Bo na piewszy
    > rzut oka to naprawde dzialanie bez sensu.

    Bo dostanie nowego lapka i nową gwarancję. Taki kant.

    --
    Smok Eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 10. Data: 2010-04-07 06:54:24
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Ja bym celował w uszkodzenie płyty głównej. Bierzesz jakiś zasilacz z
    niskim napięciem na wyjściu (żeby potem nie było widać fizycznego
    spalenia), przykładasz sobie końcówki np do chipsetu i jedziesz z
    koksem. Do tego uszkodzenie układu związanego z wyświetlaniem - może
    inwerter ?

    Tak na serio to od razu czuć tą zafajdaną polskość i wyssaną z mlekiem
    matki skłonność do kombinowania na jakimkolwiek gruncie. Współczuję
    Ci, może oddział zamknięty by się przydał ?