  • 11. Data: 2011-08-10 07:25:13
    Temat: Re: era - czy mają oferty utzrymaniowe ?
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > W jednym z komisów w woj. lubuskim stało kilkanaście BMW z loterii
    > Orange. Wszystkie wygrały osoby z jednego kręgu towarzyskiego.
    > Auta stały na placu z ceną 60-70% wartości rynkowej i do tego jeszcze z
    > tablicami Orange.

    a co to za metody mieli?

  • 12. Data: 2011-08-10 07:30:37
    Temat: Re: era - czy maj? oferty utzrymaniowe ?
    Od: Flo <e...@g...pl>

    W dniu 2011-08-10 09:21, Amir pisze:

    > w zadnym przypadku oferta Tmobile
    > nie jest w stanie dor?wna? play mobile.

    Byłbym ostrożny z takimi wypowiedziami (nie mam nic wspólnego z siecią
    T-mobile (a wręcz ich nie lubię).

    --
    Florian

  • 13. Data: 2011-08-10 07:31:42
    Od: Flo <e...@g...pl>

    W dniu 2011-08-10 09:25, Amir pisze:

    > a co to za metody mieli?

    Sprzyjał im system "losowania" samochodów i rachunek koszt/zysk w
    loterii sms-owej.

    --
    Florian

  • 14. Data: 2011-08-10 07:43:02
    Od: Flo <e...@g...pl>

    W dniu 2011-08-08 18:48, Marek pisze:
    > Cztery lata temu wypowiedzenie umowy skutkowało telefonem z BOK-u i
    > propozycją tańszego niż w standardowej umowie abonamentu (słynne pakiety po
    > 16.50).
    > Czy nadal wypowiadając umowę można dostać coś węcej, niż przy "normalnym"
    > przedłużeniu ? Zwłaszcza, jak jest się abonentem od 10 lat ?

    Era (T-mobile) to dziwna firma.
    Czasami walczy jak lew o klienta z 6-8 kartami SIM i rachunkami
    450-600zł, a odpuszcza sobie firmę mającą 1000 kart i generującą 5-10tyś zł.

    Tego nie rozumiem.

    W tym kontekście nie liczył bym na telefon z powalającą ofertą.

    --
    Florian

  • 15. Data: 2011-08-10 07:43:55
    Od: Flo <e...@g...pl>

    W dniu 2011-08-10 09:43, Flo pisze:

    > mającą 1000

    miało być 100

    --
    Florian

  • 16. Data: 2011-08-10 11:17:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Aug 2011 09:43:02 +0200, Flo napisał(a):
    > Era (T-mobile) to dziwna firma.
    > Czasami walczy jak lew o klienta z 6-8 kartami SIM i rachunkami
    > 450-600zł, a odpuszcza sobie firmę mającą 100 kart i generującą 5-10tyś zł.

    pomijajac sprawy czysto techniczno-ekonomiczne (ilosc wydzwonionych minut,
    zajetosc sieci w okolicy, bilans MTR, koszt aparatow), ktore podejrzewam
    nie maja tu znaczenia - to reszta jak w zyciu.
    Czasem ktos woli jechac na urlop niz oferte przygotowac, czasem szef go op*
    ze za duze rabaty daje, czasem tak ustali system premiowania ze trzeba sie
    skupic na tych pierwszych klientach.

    Szef tez ma szefa, nad nim zarzad, a tam gdzies ktos stoi i wymysla
    "wskazniki" ktore trzeba osiagnac, np wzrost arpu.

    J.

  • 17. Data: 2011-08-10 11:22:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Aug 2011 09:25:13 +0200, Amir napisał(a):

    > a co to za metody mieli?

    Kraza plotki (sponsorowane ?) jak to niektorzy zyja z takich konkursow.
    Wystarczy wyslac tych sms za 30 tys np, zeby wygrac auto warte 100 tys.

    Fakt, ze rozklad wygrywajacych jest dosc dziwny - kiedys tu analizowalem.

    Duzo zalezy od tego czy to loteria (kazdy los wygrywa) czy konkurs "kto da
    wiecej". Albo jak w orange - najwiecej losow dawaly doladowania.

    J.

  • 18. Data: 2011-08-10 11:28:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 09 Aug 2011 10:25:07 +0200, Flo napisał(a):

    > Chodzi mi o połączenia z "milionami użytkowników T-mobile na świecie"
    > Nikt nie napisał, że trzeba pakiety roamingowe wykupić bo jak nie to
    > połączenia są normalnie naliczane. A wiara się skusiła.
    > O tym reklamy T-mobile nie mówią ;)

    Znam przypadek gdy sie go wlaczyc nie dalo, ale i tak bylo dosc tanio.
    Cenniki i regulaminy trzeba czytac, szczegolnie przy tak skomplikowanych
    uslugach i rozliczeniach.

    Ja tam widzialem chyba jeszcze inny numer - nie sa te oferty jakos
    ograniczone czasowo ?

    > Loterie to inna bajka
    > Bez urazy ale są dla frajerów i cwaniaków.
    > Frajerzy płacą, a cwaniacy wiedzą jak zarobić.

    Rozne sa. Przeciwko normalnej loterii nic nie mam, tylko w tym przypadku
    klient nie bardzo sobie zdawal sprawe ze nie jest to jednorazowy wydatek
    5zl, ale zapisanie na codzienny.

    J.

  • 19. Data: 2011-08-10 17:39:07
    Od: axyt <a...@g...com>

    On 8 Sie, 18:48, Marek <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Czy nadal wypowiadając umowę można dostać coś węcej, niż przy "normalnym"
    > przedłużeniu ? Zwłaszcza, jak jest się abonentem od 10 lat ?

    Ja miałem abo tylko od 6 lat - właśnie przeniosłem numery do Play
    Fresh. Po wypowiedzeniu nawet nie zadzwonili z czego akurat się cieszę
    bo i tak bym nie chciał z nimi rozmawiać - aczkolwiek trochę się
    zdziwiłem. Widać nie zależy im na klientach którzy zostawiają co mc
    około 130 zeta - teraz widać trzeba bulić 250 żeby chcieli powalczyć.

  • 20. Data: 2011-08-12 13:35:52
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 08 Aug 2011 22:29:59 +0200, Flo napisał(a):
    > Chyba masz na myśli sam znak towarowy bo jeśli chodzi o prawa
    > właścicielskie i zarządzanie to już od dawna, a w zasadzie od początku
    > robi to T-mobile.

    Ale w momencie "wejscia" T-mobile zaczely sie ostre ciecia i porzadki,
    co wiele osob bolesnie odczulo... i generalnie jest gorzej niz lepiej.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944