  • Data: 2012-07-19 22:20:48
    Temat: Re: era - awaria umts warszawa?
    Od: ajaj <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wczoraj też miałem zanik ale nic z tranferu nie działało nawet 3G, mają
    > problemy jakieś ale w sumie żadko się to im trafia. Na razie jakoś idzie
    > przeboleć parominutowe przerwy.

    u mnie dzis nie dzialalo z 1,5 h (znaczy umts, bo edge chodzil) (pozniej
    sie poddalem i juz nie sprawdzalem, wiec nie wiem ile lacznie trwala awaria)

    ale jakosc mocno pogorszyla sie w ciagu kilku ostatnich miesiecy, a do
    tego chyba maja cos zle skonfigurowane, bo co jakis czas rozlacza
    polaczenie (modem stacjonarny, brak ruchu, przelacza miedzy umts i edge
    i w momencie przelaczenia czesto rozlacza w ogole polaczenie)

    dodam, ze pierwszy rok kiedy mialem u nich net, dokladnie w tym samym
    miejscu (w sensie lokalizacja) wszystko super dzialalo

    nie jestem specem, ale wydaje mi sie, ze raz spieprzyli cos z
    konfiguracja sieci (rozlaczanie), a dwa, ze pewnie internetu uzywa coraz
    wiecej ludzi a oni pewnie nie dokladaja za duzo bts'ow, ale to tylko
    moje przypuszczenia