  • 71. Data: 2009-08-14 21:08:47
    Temat: Re: ep-1 - kilka uwag
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    JR pisze:
    > jasne, tylko czemu mi to na alfabet hebrajski wygląda? :)

    Bo to Krakowski Kazimierz ;)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 72. Data: 2009-08-14 23:20:53
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Janko Muzykant" :

    > Bo to Krakowski Kazimierz ;)

    toć widzę, że nie Kluczbork nad Wisłą :)

    dobrze, że m4/3 się rozwija i przyszłość raczej różowa przed tym sytemem;
    konstrukcyjnie i w kosztach produkcji to przecież zaledwie ułamek
    najprostszej lustrzanki, więc za rok, dwa powinno być już rozsądniej
    cenowo, bo obecną cenę takiego GH-1, może usprawiedliwić chyba jedynie
    np. ten niby-zaaplikowany "moduł OCR z automatycznym translatorem" :)

    --
    pzdr.
    JR

  • 73. Data: 2009-08-15 08:11:47
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > toć widzę, że nie Kluczbork nad Wisłą :)
    > dobrze, że m4/3 się rozwija i przyszłość raczej różowa przed tym sytemem;
    > konstrukcyjnie i w kosztach produkcji to przecież zaledwie ułamek
    > najprostszej lustrzanki,

    Jak narazie w produkcji IMO jest to sprzet drozszy niz lustrzanki.
    Kwestia wielkich liczb.

    A poza tym nie ma to znaczenia :)

    > więc za rok, dwa powinno być już rozsądniej
    > cenowo, bo obecną cenę takiego GH-1, może usprawiedliwić chyba jedynie
    > np. ten niby-zaaplikowany "moduł OCR z automatycznym translatorem" :)

    Nie liczylbym na to. Cena sprzedazy nie ma zwiazku z cena produkcji.

  • 74. Data: 2009-08-15 10:02:50
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    JR napisał:

> [...]
    >
    > dobrze, że m4/3 się rozwija i przyszłość raczej różowa przed tym sytemem;
    > konstrukcyjnie i w kosztach produkcji to przecież zaledwie ułamek

    Nie sądzę. Elektronika jest o wiele bardziej zminiaturyzowana
    - przynajmniej w EP1 - niż w tradycyjnym sprzęcie a to kosztuje.

    m.
    --
    You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted,
    then used against you.

  • 75. Data: 2009-08-15 11:28:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mikolaj Machowski wrote:

    > Nie sądzę. Elektronika jest o wiele bardziej zminiaturyzowana
    > - przynajmniej w EP1 - niż w tradycyjnym sprzęcie a to kosztuje.

    nie masz racji.

  • 76. Data: 2009-08-15 11:52:09
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Jakub Jewuła:

    > Ciekaw jestem co palisz, jesli to sa dla Ciebie naturalne kolory ;)
    > (szczegolnie na pierwszym)

    Wciągam Fisherman's Friend.

  • 77. Data: 2009-08-15 12:50:47
    Od: "Piotr Biernawski" <p...@b...com>

    > Bałem wprost napisać ''jak z G9'', bo by mnie zjedli co niektórzy :)
    > Ale przynajmniej obiektyw jest równiejszy, więcej dynamiki i iso. Może
    > będzie lepiej jak się jakaś wołarka sensowna pojawi.

    nie tyle zjedli co zapytali - po co ci to skoro masz g9 ? :>
    na pytanie nie musisz odpowiadac, bo nie jest ono na powaznie :P

    pozdr
    piotrek

  • 78. Data: 2009-08-15 13:15:53
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Janko Muzykant wrote:
    > Pod warunkiem, że będzie tam mechaniczny pierścień ostrości.

    No nie pisałem o olkowych choinko-wynalazkach. :)

    d.

  • 79. Data: 2009-08-15 13:24:26
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Wciągam Fisherman's Friend.

    Nosem?

  • 80. Data: 2009-08-15 15:06:51
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > Jeszcze dwa ''sześcomegowce z dwunastomegowca'', kolorek:
    > http://www.cyfrowka.neostrada.pl/ep1/kolor.png
    > Z kolorkiem jest spoko tylko jak zwykle, trzeba kontrolować kanały.
    > Osobno są dostępne dopiero po pstryku, ale histogram live jest chyba
    > sumą rgb.
    > I małe szczegóły do brandzlowania się pikselami:
    > http://www.cyfrowka.neostrada.pl/ep1/detal.jpg

    I jeszcze jedno 800iso:
    http://www.cyfrowka.neostrada.pl/ep1/800iso2.jpg

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /chcesz zrobić coś dla innych? - zrób coś dla siebie/