eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleenduro na probeRe: enduro na probe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: enduro na probe
    Date: Sat, 22 May 2010 20:14:06 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 41
    Message-ID: <ht96te$jsm$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ht6pep$q8e$1@news.onet.pl> <op.vc2pokn8bkkx24@attitude-adjust>
    <4bf7857c$0$17084$65785112@news.neostrada.pl>
    <ht8525$l5j$1@mx1.internetia.pl> <ht8tig$igd$1@inews.gazeta.pl>
    <ht946e$cce$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-150.skynet.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1274552046 20374 194.153.119.150 (22 May 2010 18:14:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 22 May 2010 18:14:06 +0000 (UTC)
    X-User: defresz
    User-Agent: Unison/1.8
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:623129
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-05-22 19:26:15 +0200, "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> said:

    > *** Powtarzam- lokalni slusarze miewaja wiedze i podstawowe narzedza, co
    > wystarczy do dowolnej operacji na DR. W przypadku glupiej regulacji zaworow
    > DR-Z, trzeba miec chocby pudelko z pastylkami za minimum 500 PLN, a tego
    > pana Wiesia juz nie uswiadczysz.

    Nie chcę zbytnio generalizować, ale mam nienajlepsze doświadczenia po
    kilku oględzinach motocykli z wiosek i miasteczek serwisowanych przez
    lokalnych "szpecjalistów" - zawsze to były mniej lub bardziej
    zaniedbane padliny - od teorii, że "w enduro to się łańcucha nie
    smaruje" (niby niedawno wymieniony, co z tego że w rdzawo-rudawym
    kolorze), przez ocenę luzów zaworowych na słuch (nie klepiom, to znaczy
    że dobre), po różne dziwne patenty i patenciki. Zawsze odnosiłem też
    wrażenie, że ci ludzie zatrzymali się na poziomie Wuesek, MZ, no może
    Junaków w najlepszym razie i podejście mają "jak jeszcze jeździ, to
    lepiej nic nie robić". Ale nie upieram się, że tak jest wszędzie.


    > Pare argumentow za DR
    > przytoczylem po to aby wykazac, ze twierdzenie, iz wiekszosc DR na rynku to
    > zlom, a wiekszsc DR-Z jest cacy, jest nawet z punktu widzenia logiki
    > serwisowej bzdura.

    Oczywiście że tak. Choć mam wrażenie że widziałem więcej zajeżdżonych
    DR-ek niż DRZ, to i wśród tych drugich są oczywiście padliny.
    I cieżko mi uwierzyć w zdrową DRZ-tę za 6-7k, bo te co wiem, że były/są
    dobre, schodziły po 9,5-12k zł.
    Patrząc tak obiektywnie, to DRZ (zwłaszcza E) jest fajniejszym moturem
    niż DR 350, nieco bardziej skomplikowana budowa nie dla każdego będzie
    problemem, bo zlecając robotę w _dobrym_ serwisie, pieniądze wyjdą
    podobne. I jednak sądzę, że łatwiej dzisiaj znaleźć dobrze traktowaną
    DRZ niż DR - prostota budowy też ma swoje granice wytrzymałości, a to
    przedewszystkim stan będzie miał wpływ na dalsze koszty eksploatacji.
    Tak więc podstawowym kryterium jest kasa, a dalej, to trzeba po prostu
    szukać dobrej sztuki, co na naszym rynku i tak jest niełatwe.

    --
    Pozdrawiam
    de Fresz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: