eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleenduro › Re: enduro
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: enduro
    Date: Fri, 1 Apr 2011 18:34:43 +1000
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 51
    Message-ID: <in42nb$i1b$1@news.onet.pl>
    References: <in3vdl$2dc$1@news.onet.pl> <in41cb$ajh$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 115.131.22.43
    X-Trace: news.onet.pl 1301646893 18475 115.131.22.43 (1 Apr 2011 08:34:53 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Apr 2011 08:34:53 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:637483
    [ ukryj nagłówki ]


    "de Fresz" <d...@N...pl> wrote in message
    news:in41cb$ajh$1@inews.gazeta.pl...
    > Na moje oko, to w zupełności wystarczyła by Ci współczesna 250-tka. A czy
    > to będzie WR, KLX, EXC, TE - to już drugorzędna kwestia. Lub nieśmiertelna
    > DRZ 400 w wersji E.

    250 wykluczylem poniewaz czytalem ze mniejsze silniki sa bardziej wysilone i
    wymagaja wiecej uwagi. Ja nie jestem specjalnie techniczny wiec im mniej
    krecenia srubkami tym lepiej ;) Ponadto mialem okazje testowac WR450 i
    motocykl nie byl dla mnie za mocny.Tzn. gdybym odkrecil mocniej to pewnie by
    mnie sponiewieral ale sposob oddawania mocy byl lagodny dla kogos
    poczatkujacego w nowoczesnym enduro. Spedzilem tez godzine na YZ250 i bylo
    to dokladnie to czego chce uniknac - za duzo mocy na gorze, za malo na dole.
    Oczywiscie to dwusuw wiec kompletnie inny silnik ale jednak wolalbym
    elastyczny silnik o wiekszej pojemnosci. Ale moze masz racje, moze umowie
    sie na jazde testowa czterosuwowa 250 i zobacze jak sie to sprawuje.

    > Współczesne hard enduro mają serwis liczony w motogodzinach. Nastu (zwykle
    > 15-20 mth). Brzmi poważnie, ale w praktyce nie jest tak źle. Całodoniowy
    > wypad to zwykle ze 4, może 5 mth, czyli w Twoim przypadku co 2-4 miesiące
    > zmiana oleju (całe 1,5 litra) i w zależności od rozrządu
    > sprawdzenie/regulacja luzów co zmianę oleju lub co drugą.

    O ile wymiana oleju raczej nie przekroczy moich kwalifikacji to z tymi
    luzami juz gorzej. Robisz to sam czy oddajesz do serwisu?

    > Nie trzeba aż tak często, ale owszem, wszystkie współczesne wyczynowe
    > enduro wymagają częstego serwisu. Jak chcesz coś, co jest mniej
    > wymagające, to albo DRZ, albo ciężkie lochy w stylu LC4/690, G650X, TE610.

    Nie, to juz za duze.

    >
    > A dlaczego zupełnie pomijasz pomarańczowe i czerowno-białe?

    A ktora Honde czy KTM postawilbys w tej klasie co WR?

    Pozdrawiam,
    Iguan


    --
    --
    Iguan007
    Sezon caly rok:
    http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia
    --



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: