  • 1. Data: 2016-10-31 22:19:31
    Temat: elektryka prąd ...
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    https://youtu.be/6lxIxD_U-Ao?t=2m

  • 2. Data: 2016-10-31 22:29:22
    Temat: Re: elektryka prąd ...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 31.10.2016 o 22:19, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > https://youtu.be/6lxIxD_U-Ao?t=2m

    nie no, do dupy.
    Faceta prąd jebnął, a kolega stoi z założonymi ręcyma i się przygląda.
    Nawet mu powieka nie drgnie.

    No nie wiem zresztą, nie pracuję od dawna na etacie... To teraz tak jest
    w robocie, że szef patrzy i mówi " o... kowalski zdechł. Trzeba będzie
    zadzwonić do HR po nowego elektryka" ?

  • 3. Data: 2016-10-31 22:36:12
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-10-31 o 22:19, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > https://youtu.be/6lxIxD_U-Ao?t=2m
    Napięcie rażenia też 400/87 V? :-)

    Robert

  • 4. Data: 2016-10-31 22:37:11
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Raczej należałoby pokazać to;

    (ale uwaga - drastyczne. Śmierć kliku osób)

    https://www.youtube.com/watch?v=Q5cNI2oUb-4

  • 5. Data: 2016-10-31 22:41:15
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    I to jest fajne (już bez zwłok )

    https://www.youtube.com/watch?v=1_kleb-gvEE&spfreloa
    d=5

    zwłaszcza 0:30 2:00

  • 6. Data: 2016-10-31 23:16:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czego tam brakuje ze widac ze to zabawki. Port lotniczy jest super. Prawie real. Ale
    tez czegos brakuje. Moze plynnosci ruchu, moze pociagi za szybko sie rozpedzaja?.

  • 7. Data: 2016-10-31 23:21:05
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    > Czego tam brakuje ze widac ze to zabawki. Port lotniczy jest super.
    > Prawie real. Ale tez czegos brakuje. Moze plynnosci ruchu, moze
    > pociagi za szybko sie rozpedzaja?.

    Za duży moment obrotowy silniczka i zbyt dobra przyczepność to zmora
    modeli kolejek od zawsze.

  • 8. Data: 2016-11-01 10:41:03
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 31.10.2016 o 22:37, sundayman pisze:
    > Raczej należałoby pokazać to;
    >
    > (ale uwaga - drastyczne. Śmierć kliku osób)
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=Q5cNI2oUb-4
    a czego oni się tam dotknęli? co źle zrobili?

    ToMasz

  • 9. Data: 2016-11-01 10:43:51
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-10-31 o 23:21, Tomasz Wójtowicz pisze:

    > Za duży moment obrotowy silniczka i zbyt dobra przyczepność to zmora
    > modeli kolejek od zawsze.
    W dobie atmelkwów i innych kostek? :-)

    Robert

  • 10. Data: 2016-11-01 11:46:54
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    > W dobie atmelkwów i innych kostek? :-)

    Miałeś kiedyś w ręku taki mały silniczek? One mają bardzo duży moment
    zaczepowy, praktycznie jak krokowiec.